raptor wilt soms ni bollen,wat kan het zijn

Vragen en tips bij het onderhoud en herstelling van je quad
Plaats reactie
kenny
Toeschouwer
Toeschouwer

raptor wilt soms ni bollen,wat kan het zijn

Bericht door kenny »

heb pas een raptor 660 lim edition gekocht hij is een jaartje oud maar er is maar 4 maand bij gereden verleden zomer en heeft heel de winter stilgestaan. wel nu daarstraks had even gereden heeft toen een half uurtje stil gestaan en dan start ik hem terug ma draait de motor anders.
als ik dan in 1ste wil vertrekken komen er uit de uitlaat hardere slagen en minder snel dan als hem gewoon draait en kam hem gewoon ni in toeren jagen dus ook ni rijden. dacht eerst dat de benzine op was ma da was het geval ni. uiteindelijk terug stilgezet en de naftkraan is toe en terug open gedraaid en terug gestart en toen bolde die weer normaal. ddarnet deed die hetzelfde terwijl ik al aan het rijden was, terug da gepruttel en de toeren liepen ni meer op. aan wat kan dit liggen en heeft nog iemand dit voorgehad??????? ga hem volgende week wel is binnendoen voor volledige checkup. alvast bedankt
raptor 660 lim edition
S.W.A.T.
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door S.W.A.T. »

mischien de carburator eens schoon maken, en de luchtfilter eens kuisen.
ik heb u van de week gezien ik stond in tienen in de winkelstraat aan het kapsalon van mijn vriendin? want ik ken die quad wat ge heb gekocht van ne gast van sint-truiden :D
witte yfz 450 06
het zijn de WHEELY'S van vroeger niet meer
Stolenquads Europe
Quad gestolen? Onderneem NU actie!
http://www.stolenquads.eu
raptorke
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door raptorke »

ik denk de carbu reinigen en eens een nieuw bougietje inbokken kan wonderen doen :wink:
FOR FUN
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door FOR FUN »

Volgens mij moet je het meer gaan zoeken aan je reverse limiter.Er zijn nogal raptors die daar last van hebben.Dat is de beveiliging die werkt wannneer je je quad in achteruit zet,dan krijg je maar een x aantal toeren om achteruit te rijden.Mijn schoonbroer heeft het met de zijne ook voorgehad.Staat geloof ik links of rechts :oops: ik weet het niet juist meer aan je voetsteun.Is een contactje(is langwerpig en zit een rubberen hoesje overgetrokken) waar nogal eens vuil durft in te komen en dan verkeerde signalen durft door te sturen naar je cdi, ook al rij je op dat ogenblik vooruit,en het is daar waar je gewoon de draad moet doordoen en moet verbinden met je kader zogezegd een massaverbinding tot stand brengen.Let wel op als het nu dat probleem is dat je pingas achteruit kan en dat is wel niet ideaal. Mischien eerst je carb. eens kuisen maar mijn gedachten gaat toch uit naar je rev.limiter.Veel succes.
Enjoy your ride...
kenny
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door kenny »

ok bedankt mannen dan gaan we da is controleren
raptor 660 lim edition
team green mcm
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door team green mcm »

volgens mij is het u bougie ... dat zal het wel zijn :wink: zeker en vast eens een nieuwe steken da kan wonderen doen greetzz
Jeroen Wiering
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door Jeroen Wiering »

ik raad je ook aan om er ff verse benzine in te gooien wat de kwaliteit van
benzine wordt nagelang de tijd steeds slechter.

Denk aan je elektrode afstand als je de bougie vervangt!
Yamaha
Quadrider
Quadrider

Bericht door Yamaha »

Ik heb dat ook wel eens met mijn Banshee, dat is dan m'n achterrem beveiliging. :)

Heel iritant is dat :)
Chaufeur YPR 44 painfbat Havelte

On route to Afganistan...
Toine
Quadrider
Quadrider
Contacteer:

Bericht door Toine »

Is het ondertussen opgelost geraakt?

Ik denk ook aan de verouderde benzine in combinatie met vuile carburator/luchtfilter en kapotte bougie. Vooral als hij heel de winter heeft stilgestaan...
When going gets tough, the tough get going
kenny
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door kenny »

wel hij heeft het sindsdien ni meer gehad maar is intussen binnen voor andere filters, bougie en is na te kijken, dan zijn we gerust
raptor 660 lim edition
kenny
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door kenny »

heb hem terug en alles is in orde maar die man zei dak best wel ander sproeiers en naald laat zetten want er staat een fp uitlaat op maar sproeiers en naald zijn ni aangepast.
ben van tienen, waar ga ik daar het best voor en wat zijn de prijzen daarvoor want die man vertelde mij dat de prijzen ni voor iedereen hetzelfde zijn en dat er in verschillende zaken al serieus verschil kan opzitten. greetz
raptor 660 lim edition
S.W.A.T.
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door S.W.A.T. »

die man waar dat ge dat laten doen heb kan die dat niet??
anders zou ik bij reytec in beringen gaan, die zijn daar redelijk goed in in het af stellen van yamaha :wink:
witte yfz 450 06
het zijn de WHEELY'S van vroeger niet meer
Stolenquads Europe
Quad gestolen? Onderneem NU actie!
http://www.stolenquads.eu
kenny
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door kenny »

nee die man werkt aan moto's en quads in zijn vrije tijd en zo maar daarvoor had die het materiaal ni. hij zei ook da ze bij reutec goed zijn maar dat de prijzen al is durven verschillen
raptor 660 lim edition
FOR FUN
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door FOR FUN »

Niet langer treuzelen,ga gewoon naar Reytec zijn daar bekwaam op dat gebied en ik denk niet dat je verder aan de kanten van Tienen iemand gaat vinden bij mijn weten ivm afstellen van quads.
Enjoy your ride...
Dutje#82
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door Dutje#82 »

Yamaha schreef:Ik heb dat ook wel eens met mijn Banshee, dat is dan m'n achterrem beveiliging. :)

Heel iritant is dat :)
die briel moet je er gwn af smijten 8) 8)

grtzzzzzzzzzzzz
BERT'S RACING SHOP

For all You're Pic's WWW.NIFIN.BE
Plaats reactie