Crs problemen.

Al wat niet in de andere forums thuishoort, maar toch omtrent sport quads gaat...
Gast

Crs problemen.

Bericht door Gast »

Hallo
Ik ben net nieuw hier en al meteen een vraag :oops: .

Ik ben van plan om een smc crs 200cc quad met kenteken te kopen is die een beetje goed voor af en toe een bospadje en de openbare weg.
Dus niet de bedoeling dat er mee geracht wordt!

Kan er namelijk niet veel info over vinden.

Ik wil hem trouwens bij megaquads hoe is die dealer is die een beetje eerlijk? service een beetje oke?? :?:

Alvast bedankt!!! Michael
Laatst gewijzigd door Gast op ma 01 aug, 2005 12:47, 2 keer totaal gewijzigd.
L.D.
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door L.D. »

Voor de openbare weg en een bospad zal die SMC wel gaan, maar vanwanneer je verder wilt vrees ik er voor...
Ik zou een beetje verder sparen en een (2dehands) Yamaha Blaster kopen, dan weet je dat je goe gerief hebt dat tegen een stootje kan.
2015 Suzuki KQ 750AXi Power Steering Camo
Warn 2.5
Moose velgen
Maxxis Bighorns 26"
Gast

Bericht door Gast »

Dank u voor snelle antw.

Maar ik vindt uiterlijk ook wel een beetje belangrijk en vindt een blaster niet zo mooi :oops:
Sebastien
Quadracer
Quadracer

Bericht door Sebastien »

Wel spaar dan voor een raptor 350 is ook een goed machientje en kan zeker tegen een stootje + Niet veel onderhoud en er zijn er hier een paar op het forum te koop
Raptor 700 =>veerhoezen,verlengde grabbar,Dobeck TFI,powermadd,goldspeed bumper,douglas red label,trailtech stuur+houder met logo,pro grip handvaten,pro armor radiator grill,tusk red polished tankdop,costum made warning labels,A-arm bescherming AXP...Mijn garage
Steffen
Quadracer
Quadracer
Contacteer:

Bericht door Steffen »

zou ik persoonlijk ook doen, effe doorsparen en jou iets zwaarder kopen (nieuw of tweedehands), is op alle vlakken dan beter. ligt ook aan je budget...
blaster
raptor 350
...
greetz
http://www.qc-xplode.be" onclick="window.open(this.href);return false;

A new quad generation is born !
Gast

Bericht door Gast »

Nou het is namelijk zo, ik kan een nieuwe crs200 kopen voor weing geld(showmodel) dus dit is maar een eenmalige kans. Maar ik wilde eigelijk alleen weten is dit gewoon een leuke beginners quad.

Zijn er ook een beetje onderdelen voor te krijgen??
peet #77
Quad Expert
Quad Expert
Contacteer:

Bericht door peet #77 »

Sebastien schreef:Wel spaar dan voor een raptor 350 is ook een goed machientje en kan zeker tegen een stootje + Niet veel onderhoud en er zijn er hier een paar op het forum te koop
ben daar niet zo zeker van er zijn namelijk nog wa problemen omtrent de motor er staat al één stuk bij ons in de club 2000€ kosten aan en er zijn er nog met problemen heb ik vernomen bij dealer

ONDERHOUD: niet veel nodig amaai dan zijn ze nog rapper stuk (da geld voor iedere quad )
www.rozenhoeve.be verse eieren vloeibaar ei gekookte eieren enz...
http://www.rozenhoeve.be/contact.html
Steffen
Quadracer
Quadracer
Contacteer:

Bericht door Steffen »

@ sabre, ik heb geen ervaring met de smc crs 200cc maar op de foto's te zien ziet het er geen al te grote quad uit. ik heb er nog niet zoveel gehoord dus ik kan ook niet zeggen of hij het goed zou doen in de bospaden, maar ik twijfel ergens aan de kracht van deze quad. maar als het je zin is, en je kan er goedkoop aangeraken dan zou ik het zeker overwegen. maar let dan gewoon op dat je na een paar maand niets zwaarder wil omdat de smc crs het niet aankan. en dan vind ik het ergens 'verloren' geld. als je me begrijpt.
nog veel geluk met je keuze :wink:
greetz

Gast

Bericht door Gast »

Bedankt voor de antwoorden.

Of de groot genoeg is maakt niet uit ik ben zelf ook een kleine donder.
Het motorvermogen ja zolang ie maar 80 haalt ben ik al tevree.

Er is altijd nog wel een andere uitlaat om te zetten of iets in die richting waardoor ie wat harder gaat/kan.

Maar nog 1 punt is smc gewoon een beetje een goed merk vergeleken met bijvoorbeeld een skygo quad?
Sebastien
Quadracer
Quadracer

Bericht door Sebastien »

Je gaat niet rapper rijden door een nieuwe uitlaat op te steken je zult dan wel harder trekken ( in stilstand zul je harder kunnen trekken ook in de 2de en 3de enz) Om rapper te kunnen rijden moet je namelijk uw tandwiel vooraan vergroten, zelfde effect achteraan maar dan een kleinere. Als je hem kleiner doet vooraan dan zal hij ook harder trekken, zelfde effect als je achteraan groter doet

Greetz,
Sébastien
Raptor 700 =>veerhoezen,verlengde grabbar,Dobeck TFI,powermadd,goldspeed bumper,douglas red label,trailtech stuur+houder met logo,pro grip handvaten,pro armor radiator grill,tusk red polished tankdop,costum made warning labels,A-arm bescherming AXP...Mijn garage
Gast

Bericht door Gast »

nou het is een automaat en de motor zit direct op de achteras zonder ketting of cardan.
rippeke
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door rippeke »

zijn zeker onderdelen voor te krijgen :D
bijna alles van een blaster past er op

dus als je je A-armen kapot rijdt (wat vroeg of laat zal gebeuren bij smc) kan je gewoon die van blaster monteren.

ik geef je een raad ....spaar een beetje en msh stoot je wel nog op een ander koopje.
Gast

Bericht door Gast »

Nou heb de knoop doorgehakt.

Ik heb net even proefgereden en hij voldeed mij perfect!
Genoeg power lekker comfortabel zadel.

Ben helemaal happy.
Hij wordt volgende week zondag afgeleverd. Dan zal ik voor de leifhebber wel een foto plaatsen?!
Steffen
Quadracer
Quadracer
Contacteer:

Bericht door Steffen »

doen die foto :wink:

Gast

Bericht door Gast »

komt voor de bakker! :D

Kan niet wachten :twisted: