Crs problemen.
Crs problemen.
Hallo
Ik ben net nieuw hier en al meteen een vraag .
Ik ben van plan om een smc crs 200cc quad met kenteken te kopen is die een beetje goed voor af en toe een bospadje en de openbare weg.
Dus niet de bedoeling dat er mee geracht wordt!
Kan er namelijk niet veel info over vinden.
Ik wil hem trouwens bij megaquads hoe is die dealer is die een beetje eerlijk? service een beetje oke??
Alvast bedankt!!! Michael
Ik ben net nieuw hier en al meteen een vraag .
Ik ben van plan om een smc crs 200cc quad met kenteken te kopen is die een beetje goed voor af en toe een bospadje en de openbare weg.
Dus niet de bedoeling dat er mee geracht wordt!
Kan er namelijk niet veel info over vinden.
Ik wil hem trouwens bij megaquads hoe is die dealer is die een beetje eerlijk? service een beetje oke??
Alvast bedankt!!! Michael
Laatst gewijzigd door Gast op ma 01 aug, 2005 12:47, 2 keer totaal gewijzigd.
Voor de openbare weg en een bospad zal die SMC wel gaan, maar vanwanneer je verder wilt vrees ik er voor...
Ik zou een beetje verder sparen en een (2dehands) Yamaha Blaster kopen, dan weet je dat je goe gerief hebt dat tegen een stootje kan.
Ik zou een beetje verder sparen en een (2dehands) Yamaha Blaster kopen, dan weet je dat je goe gerief hebt dat tegen een stootje kan.
2015 Suzuki KQ 750AXi Power Steering Camo
Warn 2.5
Moose velgen
Maxxis Bighorns 26"
Warn 2.5
Moose velgen
Maxxis Bighorns 26"
Wel spaar dan voor een raptor 350 is ook een goed machientje en kan zeker tegen een stootje + Niet veel onderhoud en er zijn er hier een paar op het forum te koop
Raptor 700 =>veerhoezen,verlengde grabbar,Dobeck TFI,powermadd,goldspeed bumper,douglas red label,trailtech stuur+houder met logo,pro grip handvaten,pro armor radiator grill,tusk red polished tankdop,costum made warning labels,A-arm bescherming AXP...Mijn garage
-
- Quadracer
- Contacteer:
zou ik persoonlijk ook doen, effe doorsparen en jou iets zwaarder kopen (nieuw of tweedehands), is op alle vlakken dan beter. ligt ook aan je budget...
blaster
raptor 350
...
greetz
blaster
raptor 350
...
greetz
http://www.qc-xplode.be" onclick="window.open(this.href);return false;
A new quad generation is born !
-
- Quad Expert
- Contacteer:
ben daar niet zo zeker van er zijn namelijk nog wa problemen omtrent de motor er staat al één stuk bij ons in de club 2000€ kosten aan en er zijn er nog met problemen heb ik vernomen bij dealerSebastien schreef:Wel spaar dan voor een raptor 350 is ook een goed machientje en kan zeker tegen een stootje + Niet veel onderhoud en er zijn er hier een paar op het forum te koop
ONDERHOUD: niet veel nodig amaai dan zijn ze nog rapper stuk (da geld voor iedere quad )
www.rozenhoeve.be verse eieren vloeibaar ei gekookte eieren enz...
http://www.rozenhoeve.be/contact.html
http://www.rozenhoeve.be/contact.html
-
- Quadracer
- Contacteer:
@ sabre, ik heb geen ervaring met de smc crs 200cc maar op de foto's te zien ziet het er geen al te grote quad uit. ik heb er nog niet zoveel gehoord dus ik kan ook niet zeggen of hij het goed zou doen in de bospaden, maar ik twijfel ergens aan de kracht van deze quad. maar als het je zin is, en je kan er goedkoop aangeraken dan zou ik het zeker overwegen. maar let dan gewoon op dat je na een paar maand niets zwaarder wil omdat de smc crs het niet aankan. en dan vind ik het ergens 'verloren' geld. als je me begrijpt.
nog veel geluk met je keuze
greetz
nog veel geluk met je keuze
greetz
Bedankt voor de antwoorden.
Of de groot genoeg is maakt niet uit ik ben zelf ook een kleine donder.
Het motorvermogen ja zolang ie maar 80 haalt ben ik al tevree.
Er is altijd nog wel een andere uitlaat om te zetten of iets in die richting waardoor ie wat harder gaat/kan.
Maar nog 1 punt is smc gewoon een beetje een goed merk vergeleken met bijvoorbeeld een skygo quad?
Of de groot genoeg is maakt niet uit ik ben zelf ook een kleine donder.
Het motorvermogen ja zolang ie maar 80 haalt ben ik al tevree.
Er is altijd nog wel een andere uitlaat om te zetten of iets in die richting waardoor ie wat harder gaat/kan.
Maar nog 1 punt is smc gewoon een beetje een goed merk vergeleken met bijvoorbeeld een skygo quad?
Je gaat niet rapper rijden door een nieuwe uitlaat op te steken je zult dan wel harder trekken ( in stilstand zul je harder kunnen trekken ook in de 2de en 3de enz) Om rapper te kunnen rijden moet je namelijk uw tandwiel vooraan vergroten, zelfde effect achteraan maar dan een kleinere. Als je hem kleiner doet vooraan dan zal hij ook harder trekken, zelfde effect als je achteraan groter doet
Greetz,
Sébastien
Greetz,
Sébastien
Raptor 700 =>veerhoezen,verlengde grabbar,Dobeck TFI,powermadd,goldspeed bumper,douglas red label,trailtech stuur+houder met logo,pro grip handvaten,pro armor radiator grill,tusk red polished tankdop,costum made warning labels,A-arm bescherming AXP...Mijn garage
-
- Quadracer
- Contacteer:
doen die foto