A-Arm projectje voor Z/KFX400, deel I
-
- Quadracer
vakwerk ! chapeau
*lonestar +2" a-armen
* stalen remleidingen
*ohlins voorvering
*aangepaste achtervering
*renthal grips
*H-Race cut
*attack nummerkit
*eml stuur met bescherming mouse
*Maxis razr achterbanden
*inova banden
*execute zadelovertrek
*goldspeed veerhoezen
*pro disign
*krieger uitlaat
*k&n luchtfilter
enz enz...
* stalen remleidingen
*ohlins voorvering
*aangepaste achtervering
*renthal grips
*H-Race cut
*attack nummerkit
*eml stuur met bescherming mouse
*Maxis razr achterbanden
*inova banden
*execute zadelovertrek
*goldspeed veerhoezen
*pro disign
*krieger uitlaat
*k&n luchtfilter
enz enz...
ik had eerst groene plastiek maja kvond dat het ne twin mocht worden met die van fre hopelijk heeft fre der geen bezwaren mee en dan nog het zou mij nie kunnen schelenscottusa schreef:diegene met de dg bumperbanshee--lover schreef:welke is de die van SG6 ??
gretzzzzzzzzzz
+++White -Z- Power+++
T0 F@$t F0r Y0u
T0 F@$t F0r Y0u
-
- Quad Expert
Na lang nadenken vond ik dat het ok wasSg6 schreef:ik had eerst groene plastiek maja kvond dat het ne twin mocht worden met die van fre hopelijk heeft fre der geen bezwaren mee en dan nog het zou mij nie kunnen schelenscottusa schreef:diegene met de dg bumperbanshee--lover schreef:welke is de die van SG6 ??
gretzzzzzzzzzz
White LTZ-450 - powered by MSD -
daar zouden we eens over moeten nadenken maar dit is niet de bedoeling dat we armen in produktie zouden gaan steken omda we een paar goeie mallen hebben.Skicks schreef:benal geintresseerd hopelijk ni TE groot prijskaartje
We houden je op de hoogte.
Heb anders wel nog een set verbrede armen liggen die te koop zijn.
+++White -Z- Power+++
T0 F@$t F0r Y0u
T0 F@$t F0r Y0u
-
- Quad Expert
Een mens moet ergens beginnen he. gezien het grote aantal z400's is dat een mooi begin als het ware.Ralph schreef:Dan zou je ze voor veel verschillende modellen moeten maken, anders zit er weinig brood in.
Meer quads betekent meer denkwerk. En denkwerk staat heel duur de dag van vandaag.
We kunnen ook de andere toer op gaan, en beginnen brielen en kloten en ons eigen naam verschijten door onvakkundig en overhaast geklungel, als u weet wat ik bedoel
Magoed, het is niet de bedoeling van ons daarmee rijk te maken, daarvoor hebben we andere jobs
White LTZ-450 - powered by MSD -