Einde van de Blasters ?
Dit hebben ze nog nooit gedaan bij Yamaha dus ik denk niet dat ze dat dit keer wel zullen doen...Frank MB schreef:Misschien komt er wel een 250 viertakt in maar dan zeker niet een uit een solo. Dit zou te duur worden. Ik denk dat ze voor de blaster en banshee gewoon nieuwe blokken maken.
DQT -Dangerous Quadracing Team-
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
In de blaster zal wel iets van een ttr blok in komen denk ik zo. Maar ze ontwerpen wel meer blokken dus nu misschien ook voor quads, het is in amerika wel heel populair dus het zou mij niets verbazen.Teunie schreef:Dit hebben ze nog nooit gedaan bij Yamaha dus ik denk niet dat ze dat dit keer wel zullen doen...Frank MB schreef:Misschien komt er wel een 250 viertakt in maar dan zeker niet een uit een solo. Dit zou te duur worden. Ik denk dat ze voor de blaster en banshee gewoon nieuwe blokken maken.
-
- Quadracer
- Contacteer:
wat een bijzondere uitspraak als je bedenkt dat ale quadblokken haast uit een bestaande solo komenFrank MB schreef:Misschien komt er wel een 250 viertakt in maar dan zeker niet een uit een solo. Dit zou te duur worden. Ik denk dat ze voor de blaster en banshee gewoon nieuwe blokken maken.
"Ride as if you'll live forever. Ride as if you'll die today."
"Ik houd niet zo van generaliseren dat doen belgen ook altijd zo"
"Ik houd niet zo van generaliseren dat doen belgen ook altijd zo"
Maja een 250 biertakt heeft 40 pk aant achterwiel en een blaster van nu iets van 18. En het blok van zo'n viertakt is evenduur als de blaster en je moet de zuiger vaak vervangen etc, dus veel onderhoud. En als ze de blaster voor een breed publiek willen houden dan doen ze dat blok er niet in maar bijvoorbeeld een van een ttr die een stuk minder onderhoud vragen.Rik350 schreef:wat een bijzondere uitspraak als je bedenkt dat ale quadblokken haast uit een bestaande solo komenFrank MB schreef:Misschien komt er wel een 250 viertakt in maar dan zeker niet een uit een solo. Dit zou te duur worden. Ik denk dat ze voor de blaster en banshee gewoon nieuwe blokken maken.
heheFrank MB schreef:Maja een 250 biertakt heeft 40 pk aant achterwiel en een blaster van nu iets van 18. En het blok van zo'n viertakt is evenduur als de blaster en je moet de zuiger vaak vervangen etc, dus veel onderhoud. En als ze de blaster voor een breed publiek willen houden dan doen ze dat blok er niet in maar bijvoorbeeld een van een ttr die een stuk minder onderhoud vragen.Rik350 schreef:wat een bijzondere uitspraak als je bedenkt dat ale quadblokken haast uit een bestaande solo komenFrank MB schreef:Misschien komt er wel een 250 viertakt in maar dan zeker niet een uit een solo. Dit zou te duur worden. Ik denk dat ze voor de blaster en banshee gewoon nieuwe blokken maken.
sorry, ben nu mss een klein kind, maar ik post dit bij het loltopic!!
greetz, S
-
- Quadrunner
- Contacteer:
in 2006 worde de blaster weer verkocht hebbe ze mijn gezegt
::::::: team dqt ::::::::::::
www.dqt.be
www.jumpingjet.be
www.technoflex.be DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
www.dqt.be
www.jumpingjet.be
www.technoflex.be DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us