Yamaha
Yamaha
Weet iemand of een Grizzly 125 een goede beginersquad is ? Ik zou over een paar jaar (eerst werken) een quad willen kopen, automaat. Ik ben ongeveer 1m88.
Hoe zit het eigenlijk met het rijbewijs, kan je hem laten inschrijven als landbouwvoertuig zodat je geen rijbewijs B nodig hebt ?
Hoe zit het eigenlijk met het rijbewijs, kan je hem laten inschrijven als landbouwvoertuig zodat je geen rijbewijs B nodig hebt ?
Nee het schakelen lukt best goed hoor. De eerst keer is het effe oefenen maar anders is da super hoor
Raptor 700 =>veerhoezen,verlengde grabbar,Dobeck TFI,powermadd,goldspeed bumper,douglas red label,trailtech stuur+houder met logo,pro grip handvaten,pro armor radiator grill,tusk red polished tankdop,costum made warning labels,A-arm bescherming AXP...Mijn garage
-
- Quadrunner
- Berichten: 818
- Lid geworden op: za 31 jul, 2004 19:06
- Locatie: gingelom
- Contacteer:
waarom zou dat niet lukken na een paar keer rijden en een beetje zoeken lukt het heus wel daar moet je je toch geen zorgen over makenDF schreef:Nja, maar ik ben nog student, dus het zal zowiezo minstens 2 zomers werken worden, en ik veres dat dat schakelen niet gaat lukken.tointjuh schreef:een automaat ben je gouw zat.
als ik jou was zou ik tch voor een bruin ofzo gaan.
--HoNdA 400--
Ga ik dan niets kapotbreken als ik een fout maak ?stompie schreef:waarom zou dat niet lukken na een paar keer rijden en een beetje zoeken lukt het heus wel daar moet je je toch geen zorgen over makenDF schreef:Nja, maar ik ben nog student, dus het zal zowiezo minstens 2 zomers werken worden, en ik veres dat dat schakelen niet gaat lukken.tointjuh schreef:een automaat ben je gouw zat.
als ik jou was zou ik tch voor een bruin ofzo gaan.
-
- Quadracer
- Berichten: 1276
- Lid geworden op: ma 04 apr, 2005 09:34
- Locatie: Bree-Tongerlo
heb je heel rap onder de knie , ik reed een half uurtje en ik kon al vertrekke zonder schokke en schakele en trg schakele en alles.
is echt nie moelijk !
is echt nie moelijk !
yfz450 '04,vls chrome a arms,full leovince exhaust,dt one filter,+2 axle,polisport handguards,quadracing nerfs,steel brakelines,pro design killswitch,race cut fenders,one stickerset, axp bumper & frame guards , w tec nr plate (rear),Pro Taper bars,ProTaper barpad,Reiger stuurdemper,Holeshot HD & Duro Excavator op Douglas velg achteraan,...
Zeg, ben jij Davy niet vanop autowereld, met die raptor ?Davoski schreef:Ik kon ook niet schakelen en na een uurtje oefenen met men raptor 660 en kon het al redelijk goed !We hebben thuis ook een automaat en ik rij 100 keer liever met een hand geschakelde!
By the way, ik zou die quad dan ook willen gebruiken als dagelijks vervoermiddel, iemand een idee of welke kilometerstand een quad zonder problemen zou moeten halen ?
zo'n grizzly 125 is niet meteen geschikt voor als dagelijks vervoermiddel te gebruiken hoor! ken ook iemand die met zo'n quad rijd...en ook vaak er mee op de baan komt.. en heeft er al spijt van dat ie van de eerste keer niets zwaarders gekocht had...
ik vind persoonlijk dat je zelfs een raptor 660 als beginnersquad kunt nemen..
gwn niet te gek doen in 't begin éh!...
pak toch minstens een blaster, deze kost maar iets meer dan die 125 grizzly, en een blaster is een schakelquad (en dat heb je echt wel, meteen onder de knie!!!) en is ook wel wat sneller dan de 125
je ziet maar...
ik vind persoonlijk dat je zelfs een raptor 660 als beginnersquad kunt nemen..
gwn niet te gek doen in 't begin éh!...
pak toch minstens een blaster, deze kost maar iets meer dan die 125 grizzly, en een blaster is een schakelquad (en dat heb je echt wel, meteen onder de knie!!!) en is ook wel wat sneller dan de 125
je ziet maar...
Pure adrenaline attached with a license plate !