Yamaha

Al wat niet in de andere forums thuishoort, maar toch omtrent sport quads gaat...
DF
Toeschouwer
Toeschouwer

Yamaha

Bericht door DF »

Weet iemand of een Grizzly 125 een goede beginersquad is ? Ik zou over een paar jaar (eerst werken) een quad willen kopen, automaat. Ik ben ongeveer 1m88.

Hoe zit het eigenlijk met het rijbewijs, kan je hem laten inschrijven als landbouwvoertuig zodat je geen rijbewijs B nodig hebt ?
tointjuh
Quadracer
Quadracer

Bericht door tointjuh »

een automaat ben je gouw zat.
als ik jou was zou ik tch voor een bruin ofzo gaan.
DF
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door DF »

tointjuh schreef:een automaat ben je gouw zat.
Nja, maar ik ben nog student, dus het zal zowiezo minstens 2 zomers werken worden, en ik veres dat dat schakelen niet gaat lukken.
Sebastien
Quadracer
Quadracer

Bericht door Sebastien »

Nee het schakelen lukt best goed hoor. De eerst keer is het effe oefenen maar anders is da super hoor :D
Raptor 700 =>veerhoezen,verlengde grabbar,Dobeck TFI,powermadd,goldspeed bumper,douglas red label,trailtech stuur+houder met logo,pro grip handvaten,pro armor radiator grill,tusk red polished tankdop,costum made warning labels,A-arm bescherming AXP...Mijn garage
stompie
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

Bericht door stompie »

DF schreef:
Nja, maar ik ben nog student, dus het zal zowiezo minstens 2 zomers werken worden, en ik veres dat dat schakelen niet gaat lukken.
waarom zou dat niet lukken na een paar keer rijden en een beetje zoeken lukt het heus wel daar moet je je toch geen zorgen over maken
--HoNdA 400--
DF
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door DF »

stompie schreef:
DF schreef:
waarom zou dat niet lukken na een paar keer rijden en een beetje zoeken lukt het heus wel daar moet je je toch geen zorgen over maken
Ga ik dan niets kapotbreken als ik een fout maak ?
tointjuh
Quadracer
Quadracer

Bericht door tointjuh »

neee natuurlijk niet :lol: iedereen maakt fouten. dan zou het hele forum met een automaat rijden :wink:
Blaster-boy
Quadracer
Quadracer

Bericht door Blaster-boy »

heb je heel rap onder de knie , ik reed een half uurtje en ik kon al vertrekke zonder schokke en schakele en trg schakele en alles.
is echt nie moelijk !
yfz450 '04,vls chrome a arms,full leovince exhaust,dt one filter,+2 axle,polisport handguards,quadracing nerfs,steel brakelines,pro design killswitch,race cut fenders,one stickerset, axp bumper & frame guards , w tec nr plate (rear),Pro Taper bars,ProTaper barpad,Reiger stuurdemper,Holeshot HD & Duro Excavator op Douglas velg achteraan,...
Kortvrint
Quadrider
Quadrider

Bericht door Kortvrint »

Dat schakelen leer je in 5min als je het echt wilt hoor.

Ik heb het geleerd op en kawa 250 en een kwartier later reed ik al op een raptor 660. (waar ik wel van versteld stond, zo'n acceleratie)

grtz
Davoski

Bericht door Davoski »

Ik kon ook niet schakelen en na een uurtje oefenen met men raptor 660 en kon het al redelijk goed !We hebben thuis ook een automaat en ik rij 100 keer liever met een hand geschakelde!
DF
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door DF »

Davoski schreef:Ik kon ook niet schakelen en na een uurtje oefenen met men raptor 660 en kon het al redelijk goed !We hebben thuis ook een automaat en ik rij 100 keer liever met een hand geschakelde!
Zeg, ben jij Davy niet vanop autowereld, met die raptor ?
By the way, ik zou die quad dan ook willen gebruiken als dagelijks vervoermiddel, iemand een idee of welke kilometerstand een quad zonder problemen zou moeten halen ?
Franky
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door Franky »

zo'n grizzly 125 is niet meteen geschikt voor als dagelijks vervoermiddel te gebruiken hoor! ken ook iemand die met zo'n quad rijd...en ook vaak er mee op de baan komt.. en heeft er al spijt van dat ie van de eerste keer niets zwaarders gekocht had...
ik vind persoonlijk dat je zelfs een raptor 660 als beginnersquad kunt nemen..
gwn niet te gek doen in 't begin éh!...
pak toch minstens een blaster, deze kost maar iets meer dan die 125 grizzly, en een blaster is een schakelquad (en dat heb je echt wel, meteen onder de knie!!!) en is ook wel wat sneller dan de 125 :wink:
je ziet maar...
Pure adrenaline attached with a license plate !
DF
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door DF »

Wat kost een Bruin 250 ?
DF
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door DF »

DF schreef:Wat kost een Bruin 250 ?
En hoeveel km zou zo een ding aankunnen ?
quadaxion

qaud huren

Bericht door quadaxion »

een quad huren is misschien een oplossing!!!
www.traqoquads.tk
Plaats reactie