K&N luchtfilter

Al wat niet in de andere forums thuishoort, maar toch omtrent sport quads gaat...
Rik350
Quadracer
Quadracer
Contacteer:

Bericht door Rik350 »

jup het houd "bijna" alles tegen maar een keer een druppeltje binnen is nog niet eens zo heel erg hoor.
"Ride as if you'll live forever. Ride as if you'll die today."

"Ik houd niet zo van generaliseren dat doen belgen ook altijd zo"
Ralph
Quad GOD
Quad GOD

Bericht door Ralph »

Ik durf er gerust een filmpje van te maken, je zal zien dat het water er gewoon overheen loopt. Inderdaad zoiets als een tentzeil.
Sg6
Quad Master
Quad Master

Bericht door Sg6 »

wel ik heb er al eens een topic of review over gemaakt. Mss is dit enkel bij powerlid maar die pre filter raakt OVERAL de filter en ik heb het dus geprobeerd onder de kraan met filter en heel de ruttemetuuut. Een druppel laten vallen van de kraan en ploep direct de filter binnen het had niet eens de tijd om af te druipen.
+++White -Z- Power+++

T0 F@$t F0r Y0u
peterrrrr
Quadracer
Quadracer
Contacteer:

Bericht door peterrrrr »

heb je hem wel ingespoten ?
Sg6
Quad Master
Quad Master

Bericht door Sg6 »

die precharger mag je toch nie inspuiten want dan kleeft ie volledig dicht van het vuil en aangezien die precharger heel fijne porien heeft zal dit niet al telang duren. Als je crost en het is heel stoffig mag je uwe precharger eral afnemen of je quad krijgt al geen genoeg lucht niemeer (al enkele malen tegen gekomen alsook vorig jaar in bikschote).
+++White -Z- Power+++

T0 F@$t F0r Y0u
Ralph
Quad GOD
Quad GOD

Bericht door Ralph »

Dat was een pre-filter van K&N, ik weet niet of die hetzelfde zijn. Maar als ik er bij mij een druppel op laat vallen dan loopt het er gewoon langs. Het is niet voor niks dat er soms een laagje water onderin m'n luchtfilterbak zit en dat je de 'sporen' van water ziet op de pre-filter.
Plaats reactie