prachtig, maar wel ver :)

Een toffe rit achter de rug ? Laat ons meegenieten !
Plaats reactie
LeOke
Quadrider
Quadrider

prachtig, maar wel ver :)

Bericht door LeOke »

niet echt een rijervaring maar eerder een goede tip voor iemand die eens wil gaan rijden op het harde zand.

In de maanden juni-juli-aug ligt het er perfect bij. In de rest van het jaar is het moerasgebied!

Er waren jongens van een jaar of 12 aant rijden met kleine crosmotokes en ze gingen geod voorruit ook, hadden een parcour aangelegd met een stuk of 7 jumps waar ze toch een meter of 2 de lucht ingingen en het parcour was een 2 km lang met soms moeilijke stukken in.

je kan er quads huren met begeleiding, je bent dan 1.5uur weg en rijdt van marseillan plage naar agde langs het moerasgebied en terug langs de duinen, fun gegarandeert

voor degenen die niet graag met een begeleider rijden kan je in marseillan plage een quad huren voor 2 of 4 uren en je mag rijden waar je wil (prijs voor 2 uren: 40euro en voor 4 uren 70euro)

mss ga ik volgend jaar terug, zullen we nog wel zien, het ligt trouwens op een 1100km's van brugge waar ik woon. Er zijn veel campings in de buurt voor niet veel geld en er zal niemand reclameren dat je daar zit te crossen want er woont daar geen luis

ik raad het iedereen aan met een quad, zeker de moeite waard

hier enkele foto's van maar een stukje wat er allemaal is!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Steffen
Quadracer
Quadracer
Contacteer:

Bericht door Steffen »

ziet er leuk uit! heb je foto's van jij die er aan het crossen bent?? anders, post ze maar :wink:
greetz
http://www.qc-xplode.be" onclick="window.open(this.href);return false;

A new quad generation is born !
LeOke
Quadrider
Quadrider

Bericht door LeOke »

ben geen quadrijder. Zit gewoon op het forum en het facineert mij enorm om jullie bezig te "lezen" :)

ben stap voor stap aan het bijleren hier op het forum, alle reactie's aan het bekijken welke een goei quad is, problemen met merken/types, enz...

en ik help waar ik kan helpen hé...
LeOke
Quadrider
Quadrider

Bericht door LeOke »

trouwens op de 4de foto zie je een reuzerad staan in de verte, als je goed kijkt, dat was de afstand van het parcour, heen en terug tot waar ik stond (ovaalvormig)
Sharky #3
Quad Master
Quad Master

Bericht door Sharky #3 »

en waar is dat? :roll:
LeOke
Quadrider
Quadrider

Bericht door LeOke »

tss Sete en Agde(bekend van de naaktstranden). Klein dorpke die uitgegroeid is tot een groot brugge...

het ligt een 1104km van Ruddervoorde waar ik woon langs lille-reims-dijon-lyon-montpellier :)
~JoAcHiM~
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door ~JoAcHiM~ »

LeOke schreef:tss Sete en Agde(bekend van de naaktstranden). Klein dorpke die uitgegroeid is tot een groot brugge...

het ligt een 1104km van Ruddervoorde waar ik woon langs lille-reims-dijon-lyon-montpellier :)
Das spijtig genoeg niet bij de deur.
Nie van da crossen é maar voor die stranden :P

*edit*
pakt toch maar voor te crossen
*/edit*
KFX540
Vincenzo
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door Vincenzo »

mooi ginder!
Domi
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door Domi »

LeOke schreef:tss Sete en Agde(bekend van de naaktstranden). Klein dorpke die uitgegroeid is tot een groot brugge...

1104km :? :shock:
LeOke
Quadrider
Quadrider

Bericht door LeOke »

uhu, maar zijn daar op reis geweest vor 2 weken hé!!!!

dus mss dat we volgend jaar ook die kanten uitgaan moet heel de club maar meegaan hé :)
Plaats reactie