prachtig, maar wel ver :)
prachtig, maar wel ver :)
niet echt een rijervaring maar eerder een goede tip voor iemand die eens wil gaan rijden op het harde zand.
In de maanden juni-juli-aug ligt het er perfect bij. In de rest van het jaar is het moerasgebied!
Er waren jongens van een jaar of 12 aant rijden met kleine crosmotokes en ze gingen geod voorruit ook, hadden een parcour aangelegd met een stuk of 7 jumps waar ze toch een meter of 2 de lucht ingingen en het parcour was een 2 km lang met soms moeilijke stukken in.
je kan er quads huren met begeleiding, je bent dan 1.5uur weg en rijdt van marseillan plage naar agde langs het moerasgebied en terug langs de duinen, fun gegarandeert
voor degenen die niet graag met een begeleider rijden kan je in marseillan plage een quad huren voor 2 of 4 uren en je mag rijden waar je wil (prijs voor 2 uren: 40euro en voor 4 uren 70euro)
mss ga ik volgend jaar terug, zullen we nog wel zien, het ligt trouwens op een 1100km's van brugge waar ik woon. Er zijn veel campings in de buurt voor niet veel geld en er zal niemand reclameren dat je daar zit te crossen want er woont daar geen luis
ik raad het iedereen aan met een quad, zeker de moeite waard
hier enkele foto's van maar een stukje wat er allemaal is!
In de maanden juni-juli-aug ligt het er perfect bij. In de rest van het jaar is het moerasgebied!
Er waren jongens van een jaar of 12 aant rijden met kleine crosmotokes en ze gingen geod voorruit ook, hadden een parcour aangelegd met een stuk of 7 jumps waar ze toch een meter of 2 de lucht ingingen en het parcour was een 2 km lang met soms moeilijke stukken in.
je kan er quads huren met begeleiding, je bent dan 1.5uur weg en rijdt van marseillan plage naar agde langs het moerasgebied en terug langs de duinen, fun gegarandeert
voor degenen die niet graag met een begeleider rijden kan je in marseillan plage een quad huren voor 2 of 4 uren en je mag rijden waar je wil (prijs voor 2 uren: 40euro en voor 4 uren 70euro)
mss ga ik volgend jaar terug, zullen we nog wel zien, het ligt trouwens op een 1100km's van brugge waar ik woon. Er zijn veel campings in de buurt voor niet veel geld en er zal niemand reclameren dat je daar zit te crossen want er woont daar geen luis
ik raad het iedereen aan met een quad, zeker de moeite waard
hier enkele foto's van maar een stukje wat er allemaal is!
-
- Quadracer
- Contacteer:
ziet er leuk uit! heb je foto's van jij die er aan het crossen bent?? anders, post ze maar
greetz
greetz
http://www.qc-xplode.be" onclick="window.open(this.href);return false;
A new quad generation is born !
A new quad generation is born !
Das spijtig genoeg niet bij de deur.LeOke schreef:tss Sete en Agde(bekend van de naaktstranden). Klein dorpke die uitgegroeid is tot een groot brugge...
het ligt een 1104km van Ruddervoorde waar ik woon langs lille-reims-dijon-lyon-montpellier
Nie van da crossen é maar voor die stranden
*edit*
pakt toch maar voor te crossen
*/edit*
KFX540