Vraag over tm36

Vragen en tips bij het onderhoud en herstelling van je quad
Frank MB
Quad Master
Quad Master

Bericht door Frank MB »

Ik zou die wileyco niet nemen. Ik vind dat daar echt een prut geluid in zit. Het is gewoon niet een vol geluid vind ik. Maar dat was wel op een polaris predator.
bulcky
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door bulcky »

Frank MB schreef:Ik zou die wileyco niet nemen. Ik vind dat daar echt een prut geluid in zit. Het is gewoon niet een vol geluid vind ik. Maar dat was wel op een polaris predator.
Het geluid is nochthans nie mis vind ik. dus dat electronish regelnest mag je er gewoon af doen en een tm36 plaatsen .jullie doen me hier twijfelen :)
Bartie
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

Bericht door Bartie »

bulcky schreef:
Frank MB schreef:Ik zou die wileyco niet nemen. Ik vind dat daar echt een prut geluid in zit. Het is gewoon niet een vol geluid vind ik. Maar dat was wel op een polaris predator.
Het geluid is nochthans nie mis vind ik. dus dat electronish regelnest mag je er gewoon af doen en een tm36 plaatsen .jullie doen me hier twijfelen :)
Ik ken iemand met tm36 op z-400 van 2005.

Dus dat past.

Dia atv kit kost al bijna de helft van ne tm36.

En tm36 gade pas voelen.
LTR-450
Goes 520 max

Member of Quadperformance Racing Team
bulcky
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door bulcky »

Bartie schreef:
bulcky schreef:

Dus dat past.

En tm36 gade pas voelen.
Dus het werkt op een 2005. Ik ben overtuigt het word een tm36 is het dan een plicht om de voorbocht te veranderen of kan het ook met de originele?
Bartie
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

Bericht door Bartie »

bulcky schreef:
Bartie schreef:
bulcky schreef: Het geluid is nochthans nie mis vind ik. dus dat electronish regelnest mag je er gewoon af doen en een tm36 plaatsen .jullie doen me hier twijfelen :)

Dus dat past.

En tm36 gade pas voelen.
Dus het werkt op een 2005. Ik ben overtuigt het word een tm36 is het dan een plicht om de voorbocht te veranderen of kan het ook met de originele?
Ik heb eerst met orginele voorbocht gereden.

Nadien ook voorbocht gestoken.

Gaat nog iets vlotter in toeren met andere voorbocht.
LTR-450
Goes 520 max

Member of Quadperformance Racing Team
Plaats reactie