nieuws
nieuws
ik heb juist horen zeggen dat ze op het nieuws gezegt hebben dat ge niet met 2 op de quad mocht en niet harder dan 55 rijden,zijn er hier nog diedaar iets van gehoord hebben
greetz
greetz
Re: nieuws
dat is dikke zever van die 55km/h, waarom rijden we dan met een motoplaat?stevo schreef:ik heb juist horen zeggen dat ze op het nieuws gezegt hebben dat ge niet met 2 op de quad mocht en niet harder dan 55 rijden,zijn er hier nog diedaar iets van gehoord hebben
greetz
of je met 2 op de quad mag hangt af van je verzekering
-
- Quadracer
ja da was iets van op vtm gekome toen straks
*lonestar +2" a-armen
* stalen remleidingen
*ohlins voorvering
*aangepaste achtervering
*renthal grips
*H-Race cut
*attack nummerkit
*eml stuur met bescherming mouse
*Maxis razr achterbanden
*inova banden
*execute zadelovertrek
*goldspeed veerhoezen
*pro disign
*krieger uitlaat
*k&n luchtfilter
enz enz...
* stalen remleidingen
*ohlins voorvering
*aangepaste achtervering
*renthal grips
*H-Race cut
*attack nummerkit
*eml stuur met bescherming mouse
*Maxis razr achterbanden
*inova banden
*execute zadelovertrek
*goldspeed veerhoezen
*pro disign
*krieger uitlaat
*k&n luchtfilter
enz enz...
-
- Easy Quadrider
Da met twee op de quad kan ik nog in komen, het rijd ni goed met een duozit vind ik, minder wendbaar. (veel boze blikken commentaar nu)
Da van die 55km/uur is belachelijk dan moeten ze de lijn doortrekken en alles maar 55 laten rijden, ge kunt me alles onnozel doen en rijden, zelfs me de fiets (maar daar rij je al geen 55 mee normaal )
Hoop da ge het verkeerd hebt gehoord of det het een voorstel is dat er niet doorkomt, ze kloten ons al genoeg in da apenland hier.
Da van die 55km/uur is belachelijk dan moeten ze de lijn doortrekken en alles maar 55 laten rijden, ge kunt me alles onnozel doen en rijden, zelfs me de fiets (maar daar rij je al geen 55 mee normaal )
Hoop da ge het verkeerd hebt gehoord of det het een voorstel is dat er niet doorkomt, ze kloten ons al genoeg in da apenland hier.
1,5 jaar warior gereden
1,5 jaar quadloos
nu RAPTOR 700, a dream come true
1,5 jaar quadloos
Ik rij altijd met ne duo zit, als mijne klein niet meer mee mag gooi ik quad terug buiten
koeke schreef:Da met twee op de quad kan ik nog in komen, het rijd ni goed met een duozit vind ik, minder wendbaar. (veel boze blikken commentaar nu)
Belgium's Toughest ATV team
-
- Easy Quadrider
Ik neem aan dat je dan ook anders rijd dan alleen, want je moet toch toegeven dat het anders rijd op de openbare weg( offroad weet ik niet, nog nooit gedaan )toet schreef:Ik rij altijd met ne duo zit, als mijne klein niet meer mee mag gooi ik quad terug buiten
1,5 jaar warior gereden
1,5 jaar quadloos
1,5 jaar quadloos
Het is inderdaad gevaarlijk ja, omdat je passagier moet meesturen enzo, maar als je gewoon rustig met je kleine een toertje gaat doen, dan rij je automatisch rustig...koeke schreef:Ik neem aan dat je dan ook anders rijd dan alleen, want je moet toch toegeven dat het anders rijd op de openbare weg( offroad weet ik niet, nog nooit gedaan )toet schreef:Ik rij altijd met ne duo zit, als mijne klein niet meer mee mag gooi ik quad terug buiten
-
- Easy Quadrider
- Contacteer:
ik heb de uitzending gezien ma er was wel meer da nie klopte
ook zeiden ze da je 18 moest zijn om ermee te rijden en dan lieten ze juist ne kfx700 zien met landbouwplaat
als ze op tv ter iets over wille zegge da ze het dan metteen te goei doen want zo ontstaat er nog meer verwarring
ook zeiden ze da je 18 moest zijn om ermee te rijden en dan lieten ze juist ne kfx700 zien met landbouwplaat
als ze op tv ter iets over wille zegge da ze het dan metteen te goei doen want zo ontstaat er nog meer verwarring
<<RZR900XP2011>>
<<LT-R450 2006>>
<<TRX330R 1989>>
<<TRX250R 1989>>
<<ATC250R 1986>>
http://www.quadperformance.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Member of Quadperformance Racing Team
<<LT-R450 2006>>
<<TRX330R 1989>>
<<TRX250R 1989>>
<<ATC250R 1986>>
http://www.quadperformance.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Member of Quadperformance Racing Team
Belachelijk!! natuurlijk moet je medepassagier een beetje ervaring hebben!! als je passagier meeleund, heb ge beter sturen in de bochten, geloof me!! ik doe het constant offroad, aangezien mijn vriendin ook erg hard van crossen/quads houdt, en ik vind het beter zo, ik rij gecontroleerder, heb een warme rug en meer gewicht in de bochten!!
Ik praat nu wel over een Z400! kan wel begrijpen dat het bij een blaster gevaarlijker moet zijn!!
rij met een brommer met 2, dan kan je ook op je zak gaan, toch geen verschil...???
greetz,S
BTW 1000ste POST!!!!!woohoo!!!!!
Ik praat nu wel over een Z400! kan wel begrijpen dat het bij een blaster gevaarlijker moet zijn!!
rij met een brommer met 2, dan kan je ook op je zak gaan, toch geen verschil...???
greetz,S
BTW 1000ste POST!!!!!woohoo!!!!!