nieuws

Al wat niet in de andere forums thuishoort, maar toch omtrent sport quads gaat...
Plaats reactie
steefke
Quadrider
Quadrider

nieuws

Bericht door steefke »

ik heb juist horen zeggen dat ze op het nieuws gezegt hebben dat ge niet met 2 op de quad mocht en niet harder dan 55 rijden,zijn er hier nog diedaar iets van gehoord hebben

greetz
stevo is nu steefke

[img]http://img499.imageshack.us/img499/3561/stev
en42al.jpg[/img]
XeroX
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door XeroX »

ik heb iets van quads gehoord op veilig thuis, juist voor tnieuws, ma heb nie goe geluisterd :oops:
raptorke
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Re: nieuws

Bericht door raptorke »

stevo schreef:ik heb juist horen zeggen dat ze op het nieuws gezegt hebben dat ge niet met 2 op de quad mocht en niet harder dan 55 rijden,zijn er hier nog diedaar iets van gehoord hebben

greetz
dat is dikke zever van die 55km/h, waarom rijden we dan met een motoplaat?
of je met 2 op de quad mag hangt af van je verzekering :wink:
Bartje 400
Quadracer
Quadracer

Bericht door Bartje 400 »

ja da was iets van op vtm gekome toen straks
*lonestar +2" a-armen
* stalen remleidingen
*ohlins voorvering
*aangepaste achtervering
*renthal grips
*H-Race cut
*attack nummerkit
*eml stuur met bescherming mouse
*Maxis razr achterbanden
*inova banden
*execute zadelovertrek
*goldspeed veerhoezen
*pro disign
*krieger uitlaat
*k&n luchtfilter
enz enz...
koeke
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door koeke »

Da met twee op de quad kan ik nog in komen, het rijd ni goed met een duozit vind ik, minder wendbaar. (veel boze blikken :arrow: commentaar nu) :twisted:

Da van die 55km/uur is belachelijk dan moeten ze de lijn doortrekken en alles maar 55 laten rijden, ge kunt me alles onnozel doen en rijden, zelfs me de fiets (maar daar rij je al geen 55 mee normaal :wink: )

Hoop da ge het verkeerd hebt gehoord of det het een voorstel is dat er niet doorkomt, ze kloten ons al genoeg in da apenland hier. :evil: :evil:
1,5 jaar warior gereden
1,5 jaar quadloos
nu RAPTOR 700, a dream come true
steefke
Quadrider
Quadrider

Bericht door steefke »

niemand die hier wat meer info over heeft of filmke van veilig thuis

greetz
stevo is nu steefke

[img]http://img499.imageshack.us/img499/3561/stev
en42al.jpg[/img]
Obsession
Quadrider
Quadrider
Contacteer:

Bericht door Obsession »

en wij maar denke da onze sport beter geaprecieerd zou worde als het op de zevende dag geweest is
Driving a Yamaha blaster
toet
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door toet »

Ik rij altijd met ne duo zit, als mijne klein niet meer mee mag gooi ik quad terug buiten
koeke schreef:Da met twee op de quad kan ik nog in komen, het rijd ni goed met een duozit vind ik, minder wendbaar. (veel boze blikken :arrow: commentaar nu) :twisted:

Da van die 55km/uur is belachelijk dan moeten ze de lijn doortrekken en alles maar 55 laten rijden, ge kunt me alles onnozel doen en rijden, zelfs me de fiets (maar daar rij je al geen 55 mee normaal :wink: )

Hoop da ge het verkeerd hebt gehoord of det het een voorstel is dat er niet doorkomt, ze kloten ons al genoeg in da apenland hier. :evil: :evil:
Belgium's Toughest ATV team
koeke
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door koeke »

toet schreef:Ik rij altijd met ne duo zit, als mijne klein niet meer mee mag gooi ik quad terug buiten
Ik neem aan dat je dan ook anders rijd dan alleen, want je moet toch toegeven dat het anders rijd op de openbare weg( offroad weet ik niet, nog nooit gedaan :oops: )
1,5 jaar warior gereden
1,5 jaar quadloos
Alfredo
Quadracer
Quadracer

Bericht door Alfredo »

koeke schreef:
toet schreef:Ik rij altijd met ne duo zit, als mijne klein niet meer mee mag gooi ik quad terug buiten
Ik neem aan dat je dan ook anders rijd dan alleen, want je moet toch toegeven dat het anders rijd op de openbare weg( offroad weet ik niet, nog nooit gedaan :oops: )
Het is inderdaad gevaarlijk ja, omdat je passagier moet meesturen enzo, maar als je gewoon rustig met je kleine een toertje gaat doen, dan rij je automatisch rustig...
koeke
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door koeke »

heeft der iemand er eigenlijk nog iets van gehoord :?:

Want als da waar is gaat de mijne wel buiten, ga geen 55 km/uur rijden max. :evil:
1,5 jaar warior gereden
1,5 jaar quadloos
Jockey
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Contacteer:

Bericht door Jockey »

ik heb de uitzending gezien ma er was wel meer da nie klopte
ook zeiden ze da je 18 moest zijn om ermee te rijden en dan lieten ze juist ne kfx700 zien met landbouwplaat :roll:
als ze op tv ter iets over wille zegge da ze het dan metteen te goei doen want zo ontstaat er nog meer verwarring
<<RZR900XP2011>>
<<LT-R450 2006>>
<<TRX330R 1989>>
<<TRX250R 1989>>
<<ATC250R 1986>>
http://www.quadperformance.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Member of Quadperformance Racing Team
Skicks
Quadracer
Quadracer

Bericht door Skicks »

Belachelijk!! natuurlijk moet je medepassagier een beetje ervaring hebben!! als je passagier meeleund, heb ge beter sturen in de bochten, geloof me!! ik doe het constant offroad, aangezien mijn vriendin ook erg hard van crossen/quads houdt, en ik vind het beter zo, ik rij gecontroleerder, heb een warme rug en meer gewicht in de bochten!!

Ik praat nu wel over een Z400! kan wel begrijpen dat het bij een blaster gevaarlijker moet zijn!!

rij met een brommer met 2, dan kan je ook op je zak gaan, toch geen verschil...???

greetz,S

BTW 1000ste POST!!!!!woohoo!!!!!
Plaats reactie