Zijn er meer mensen hier die wel eens ff met een quad de snelweg opgaan??
Gr Rob

dit wa ook het eerste wat in mij opkwam, dat rijdt al niet echt rap, dat trekt niet goed op, en dan rijdt dat op de autostrade. ik vind dat heel gevaarlijk. Zeker als je daarvoor nog niet echt met een quad hebt gereden. en tegen 80 km/h (wat toch weinig is, als er auto's jou passeren tegen 120) op de autostrade met een nieuwe quad, roderen hoeft ook niet ofzo?doubletracing schreef:met een 170cc op de autostrade??![]()
kzou er nog nie aan willen beginnen met mijn yfz...

Ik weet ni hoe gij met uwe quad of uwe moto rijd, maar die twee wielen extra op de quad maakt het ni veiliger. minder wendbaar, VEEEEL langere remafstand, minder stabiel,..... tenzij gij altijd op uw bakkes gaat met de moto is een quad misschien wel veiligerRob Nabuurs schreef:Een quad is veiliger dan een motor fiets.

rij met een warrior en die remmen zijn niet te vergelijken met de remmen van een ZX6R. Ik heb het hier altijd over de openbare weg, ik gooi ook niet graag alles toe met een ZX6R in los zand, dan zal ik ook voor de quad kiezen, maar naar mijn weten ligt er op de autosnelweg geen zand.DesertRat schreef:
Waar ik een beetje veel moeite mee heb is de reactie van mijn voorganger...., ik weet niet met wat voor een quad hij rijd maar mijn quad doet wat remmen betreft geheel niet onder voor een motorfiets.![]()