idd technoflex zal wel gelijk hebbe! als ik hoor wat het effect gaf toen hij ff draaide aan die veren van hanzietechnoflex schreef:Alfa heeft helemaal gelijk,
maar de eigenlijke bedoeling van lt is: een langere beweging van het wiel, en een langere demper,
waarom?
hoe langer de demper is hoe beter de krachten van compressie en rebound kunnen gedoseerd worden!!!
hoe meer dosering, hoe meer instelmogelijkheden![]()
2 of drie veren is hetzelfde als een progresieve veer, met 2 of 3 windingen![]()
en als jullie gaan testen, zorg er dan aub voor dat je de dempers voor en achter aanpast![]()
Als ik lees dat lt veel langzamer terugkeert, rebound, dan is dat enkel te weiten aan een verkeerde valving of een verkeerde veer,
dat ze te diep inveren bij landingen is ook een te zwakke hi speed compressie valving of te zwakke veer,
als je 2 of 3 veren hebt, geldt hetvolgende,
de zwakste veer is voor je negatieve weg te bepalen,
de 2e veer voor gewone stuurwerk,
en de 3e veer is voor de slagen op te vangen bij sprongen,
en idd vls gaat niet uit van standaard maten, net zoals w-tec, en nog andere merken,
voor elk a-arm type en elke quad moet je specifieke dempers hebben, die dan nog eens op de rijder worden fijnafgesteld per cicuit,
waarom denken jullie dat prof rijders een persoon aangewezen krijgen om enkel de veren af te stellen?????
Nu moeten wij het zonder deze doen,
maar alle beetjes helpen,
en om af te sluiten,
als je nu goed rijdt of niet, goed aangepaste dempers ga je zeker merken
het maar wat je van je quad verlangt
technoflex is DE man als je prob's hebt met uw veer
grettzzzz




