Ik zou geen 80cc kopen als ik jou was de grote merken zijn hier niet mee bezig dus eigenlijjk zijn er alleen b-merken...ik zou voor een 70cc evolution en een grotere carb gaan.
Heb er gisteren een Yasuni Carrera 21 onder gezet, en dat verschil is echt héél groot! Boekt auto-wheelie's en hij is nog niet eens afgesteld op de nieuwe uitlaat
Mika schreef:Heb er gisteren een Yasuni Carrera 21 onder gezet, en dat verschil is echt héél groot! Boekt auto-wheelie's en hij is nog niet eens afgesteld op de nieuwe uitlaat
mijn maat heeft een zip malossi competitie en da ding gaat erg hard!persoon lijk heb ik het niet zo voor scooters maar da zipke vliegt wel zal eens trachten fotoke van te nemen.
Ben nog nooit naar een meeting geweest, gebruik hem enkel om me wat af te reageren na een zware schooldag of gewoon als dagelijks vervoer
Ik zit nu wel met een afstellingsprobleempje, aan de 45 houd hij ineens in en gaat hij zelfs met volgas niet meer sneller. Ligt dit aan de sproeier (115 @ 19mm) of zijn het de rollen in de vario die lichter moeten? Koppeling zit wel goed denk ik met rode hebo trekveren en een rode malossi drukveer