hoe hard gaat..
-
- Easy Quadrider
dat kan.maar toen ik een nieuwe quad wou kopen,kreeg je geen papieren meer bij.dat is gedaan nu voor de banshee.blasterke27 schreef:hoezo gaan papieren mijn broer heeft papieren op zijn banshee (in belgie) is een jaar oud ..
een 2-takt voor op de baan is toch ook niet aan te raden voor hoog in toeren te rijden de hele tijd hoor ..
Of je ermee kunt springen hangt natuurlijk wel af van welke Aeon... Aeon maakt de Polaris Phoenix 220 (a.k.a. Goes 220, Aeon Cobra 220, en anderen). Die zijn natuurlijk naar andere specificaties gemaakt dan de goedkopere instapmodellen, en kunnen wel degelijk tegen een stootje...
Ik beweer daarom niet dat ze van super kwaliteit zijn (kan ook niet in die prijsklasse), maar als Polaris ze gelooft om hun quads te laten maken, moeten ze er bij Aeon toch iets van kennen, niet?
Ik beweer daarom niet dat ze van super kwaliteit zijn (kan ook niet in die prijsklasse), maar als Polaris ze gelooft om hun quads te laten maken, moeten ze er bij Aeon toch iets van kennen, niet?