Planet Quad exclusief invoerder België W-tec Eraser Evo

Welke quad is voor mijn doeleinden best geschikt?
Mika
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door Mika »

Denk dat zo'n nieuwe veel makkelijker rijd en korter stuurt, vanwege het lage gewicht... Moet nog een kleine 2 maanden wachten vooraleer ik mag rijden, dus heb nog tijd om alles op een rijtje te zetten :)
No Limit W-tec
Quad GOD
Quad GOD
Contacteer:

Bericht door No Limit W-tec »

Rijeigenschappen zijn niet te vergelijken met oude Eraser. Veel lager en veel minder gewicht. Dit verandert drastisch het rijden (en springen). Momenteel is er al één Evo met CRF uitgerust en schijnt een bom te zijn. Tweede is in de maak voor Nico Van Moer.

De CRF is veel meer geschikt voor de nieuwe dan voor de oude Eraser. Bovendien kom je nog wat lager van gewicht (+/- 155 kg met CRF motor)
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
Vyrena
Pro Quadrider
Pro Quadrider
Contacteer:

Bericht door Vyrena »

De oudere is door het gewicht veel moeilijker de korte bochtjes in te smijten, wat de nieuwe echt als een zonnetje doet. De nieuwe is echt lekker licht, zodat je (als je bv in een spoor zit) er zo uit kan komen. Dat viel me wel erg op onder het rijden dat je hem elke hoek van de baan inkrijgt. Dat heb ik niet met de oude en die blaster van mij wil dat ookal niet :lol: :wink:
Afbeelding

De site met alles over het quadgebeuren--> www.quadracing.tk
Frank MB
Quad Master
Quad Master

Bericht door Frank MB »

No Limit YFZ schreef:Rijeigenschappen zijn niet te vergelijken met oude Eraser. Veel lager en veel minder gewicht. Dit verandert drastisch het rijden (en springen). Momenteel is er al één Evo met CRF uitgerust en schijnt een bom te zijn. Tweede is in de maak voor Nico Van Moer.

De CRF is veel meer geschikt voor de nieuwe dan voor de oude Eraser. Bovendien kom je nog wat lager van gewicht (+/- 155 kg met CRF motor)
Hofmans en ten Vregelaar gaan ook met crf rijden, Ik ben benieuwd naar de prestaties van hun, omdat ze altijd een dikke 610 of 630 gewend waren.
Nieuwe EVO CRF op http://www.helimotors.nl
Mika
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door Mika »

De CRF450 valt niet te onderschatten hoor! Ik heb er nu wel een hogedruk zuiger in maar zelfs helemaal origineel is het een BOM! Heb nooit met een zware KTM motor gereden, maar qua rondetijden zal de Honda niet veel moeten onderdoen (lager gewicht etc) :)
EXFSS
Quadrider
Quadrider
Contacteer:

Bericht door EXFSS »

is inderdaad een mooi ding,
en sturen doet ie ook , als sq, heeft mathias al enkele malen de duimen moeten leggen met zijn RST in zwitserland

proficiat met je dealerschap
bm suspension
Alfredo
Quadracer
Quadracer

Bericht door Alfredo »

Je zit vanvoor met remschijven die buiten je velg liggen, wat als je stenen tegenkomt?

9 liter tank is toch niet echt veel hé, waarom niet standaard 17 liter?
Sebastien
Quadracer
Quadracer

Bericht door Sebastien »

er is een heel artikel van 8 pagina's van de W-tec eraser evo in de dirt quad van october-december. Het ziet er wel een bom uit
Raptor 700 =>veerhoezen,verlengde grabbar,Dobeck TFI,powermadd,goldspeed bumper,douglas red label,trailtech stuur+houder met logo,pro grip handvaten,pro armor radiator grill,tusk red polished tankdop,costum made warning labels,A-arm bescherming AXP...Mijn garage
Mika
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door Mika »

Schrijf ons ook maar bij op het lijstje, ga samen met m'n broer cross rijden met een EVO CRF450 :)
No Limit W-tec
Quad GOD
Quad GOD
Contacteer:

Alfredo schreef:Je zit vanvoor met remschijven die buiten je velg liggen, wat als je stenen tegenkomt?

9 liter tank is toch niet echt veel hé, waarom niet standaard 17 liter?
Zijn geen slechte ervaringen mee, en bijkomend voordeel voor oa supermotard is dat remmen beter koelen.

Grotere tank kan gekozen worden, is geen optie dacht ik, 9 liter is wel mooier.
No Limit W-tec
Quad GOD
Quad GOD
Contacteer:

Eerste Eraser Evo is deze week afgehaald door Gunther Pyra, die voor Nico Van Moer moet ook klaar zijn binnenkort en volgende week mag ik mijn Evo gaan afhalen.

De interesse in de nieuwe Evo is verbluffend ! Ik krijg van alle kanten aanvragen, zowel compleet als enkel chassis, en dit zonder dat ik zelf een W-tec kan aanbieden om te testen ! Blijkbaar hebben de resultaten van Ingo en Gomes velen al overtuigd.

Velen zien de Evo (terecht) als de perfecte race quad waar men niet eindeloos lang moet aan tunen en stukken bijkopen vooraleer echt perfecte quad te hebben.

2006 wordt het W-tec jaar !
Plaats reactie