Planet Quad exclusief invoerder België W-tec Eraser Evo
-
- Quad GOD
- Contacteer:
Rijeigenschappen zijn niet te vergelijken met oude Eraser. Veel lager en veel minder gewicht. Dit verandert drastisch het rijden (en springen). Momenteel is er al één Evo met CRF uitgerust en schijnt een bom te zijn. Tweede is in de maak voor Nico Van Moer.
De CRF is veel meer geschikt voor de nieuwe dan voor de oude Eraser. Bovendien kom je nog wat lager van gewicht (+/- 155 kg met CRF motor)
De CRF is veel meer geschikt voor de nieuwe dan voor de oude Eraser. Bovendien kom je nog wat lager van gewicht (+/- 155 kg met CRF motor)
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
-
- Pro Quadrider
- Contacteer:
De oudere is door het gewicht veel moeilijker de korte bochtjes in te smijten, wat de nieuwe echt als een zonnetje doet. De nieuwe is echt lekker licht, zodat je (als je bv in een spoor zit) er zo uit kan komen. Dat viel me wel erg op onder het rijden dat je hem elke hoek van de baan inkrijgt. Dat heb ik niet met de oude en die blaster van mij wil dat ookal niet
Hofmans en ten Vregelaar gaan ook met crf rijden, Ik ben benieuwd naar de prestaties van hun, omdat ze altijd een dikke 610 of 630 gewend waren.No Limit YFZ schreef:Rijeigenschappen zijn niet te vergelijken met oude Eraser. Veel lager en veel minder gewicht. Dit verandert drastisch het rijden (en springen). Momenteel is er al één Evo met CRF uitgerust en schijnt een bom te zijn. Tweede is in de maak voor Nico Van Moer.
Nieuwe EVO CRF op http://www.helimotors.nl
er is een heel artikel van 8 pagina's van de W-tec eraser evo in de dirt quad van october-december. Het ziet er wel een bom uit
Raptor 700 =>veerhoezen,verlengde grabbar,Dobeck TFI,powermadd,goldspeed bumper,douglas red label,trailtech stuur+houder met logo,pro grip handvaten,pro armor radiator grill,tusk red polished tankdop,costum made warning labels,A-arm bescherming AXP...Mijn garage
-
- Quad GOD
- Contacteer:
Zijn geen slechte ervaringen mee, en bijkomend voordeel voor oa supermotard is dat remmen beter koelen.Alfredo schreef:Je zit vanvoor met remschijven die buiten je velg liggen, wat als je stenen tegenkomt?
9 liter tank is toch niet echt veel hé, waarom niet standaard 17 liter?
Grotere tank kan gekozen worden, is geen optie dacht ik, 9 liter is wel mooier.
-
- Quad GOD
- Contacteer:
Eerste Eraser Evo is deze week afgehaald door Gunther Pyra, die voor Nico Van Moer moet ook klaar zijn binnenkort en volgende week mag ik mijn Evo gaan afhalen.
De interesse in de nieuwe Evo is verbluffend ! Ik krijg van alle kanten aanvragen, zowel compleet als enkel chassis, en dit zonder dat ik zelf een W-tec kan aanbieden om te testen ! Blijkbaar hebben de resultaten van Ingo en Gomes velen al overtuigd.
Velen zien de Evo (terecht) als de perfecte race quad waar men niet eindeloos lang moet aan tunen en stukken bijkopen vooraleer echt perfecte quad te hebben.
2006 wordt het W-tec jaar !
De interesse in de nieuwe Evo is verbluffend ! Ik krijg van alle kanten aanvragen, zowel compleet als enkel chassis, en dit zonder dat ik zelf een W-tec kan aanbieden om te testen ! Blijkbaar hebben de resultaten van Ingo en Gomes velen al overtuigd.
Velen zien de Evo (terecht) als de perfecte race quad waar men niet eindeloos lang moet aan tunen en stukken bijkopen vooraleer echt perfecte quad te hebben.
2006 wordt het W-tec jaar !