batterij problemen.... PAST EEN BOOSTER BATTERIJ OP YZF 450
-
Beachboyke69
- Easy Quadrider

- Contacteer:
batterij problemen.... PAST EEN BOOSTER BATTERIJ OP YZF 450
hallo heb dringend raad nodig, iemand heeft mijn contact laten branden van de quad en batterij is volledig dood... past een boosterbatterij er in ? en kan da geen kwaad....
Mijn Garage: http://www.demodderberen.be/forum/garag ... le&CID=270
-------------------------------------------------------
IK BEN DEN BOEMPA VAN ERASMUS, ik rij traag waar ik rap kan en rij rap waar ik traag moet ! www.quadclub.be
IK BEN DEN BOEMPA VAN ERASMUS, ik rij traag waar ik rap kan en rij rap waar ik traag moet ! www.quadclub.be
-
yamahakodiak
- Quadracer

-
Beachboyke69
- Easy Quadrider

- Contacteer:
nee batterij is volledig dood, hij start met moeite met startkabels.. ma ja
als hij dan keer rijd en hij valt stil omdat em koud heeft.... tja dan sta ik daar weer eh
you never know.. daarmee.....
als hij dan keer rijd en hij valt stil omdat em koud heeft.... tja dan sta ik daar weer eh
you never know.. daarmee.....
Mijn Garage: http://www.demodderberen.be/forum/garag ... le&CID=270
-
blasterke27
- Quadrider

-
blasterke27
- Quadrider

Als je batterij helemaal plat is en je hebt nogal wat stroom nodig voor je starter, kan het zijn dat het ook niet lukt met startkabels.
Meestal is dit omdat de startkabels te dun zijn van diameter, waarder er onvoldoende stroom doorgeraakt, of wanneer het voertuig dat voedt niet genoeg stroom kan leveren.
Hang de startkabels aan en laat die een paar minuten hangen vooraleer je probeert je quad te starten, dan zou het normaal moeten lukken.
Met de conventionele batterijen kan je wel problemen krijgen als ze een paar keer helemaal plat zijn komen te staan. De platen trekken krom en ze gaan stuk. Er bestaan speciale deep cycle batterijen die hier geen last van hebben, maar dat is wss wat teveel van het goede voor op ne quad
Meestal is dit omdat de startkabels te dun zijn van diameter, waarder er onvoldoende stroom doorgeraakt, of wanneer het voertuig dat voedt niet genoeg stroom kan leveren.
Hang de startkabels aan en laat die een paar minuten hangen vooraleer je probeert je quad te starten, dan zou het normaal moeten lukken.
Met de conventionele batterijen kan je wel problemen krijgen als ze een paar keer helemaal plat zijn komen te staan. De platen trekken krom en ze gaan stuk. Er bestaan speciale deep cycle batterijen die hier geen last van hebben, maar dat is wss wat teveel van het goede voor op ne quad
When going gets tough, the tough get going