rijbewijs?

Deel hier je tips of een zelfgeschreven review
PALOMINO
Toeschouwer
Toeschouwer

rijbewijs?

Bericht door PALOMINO »

ik een question. als je een voorlopig rijbewijs hebt mag je dan met een quad op de baan rijde? zoja, moet je dan een L'ke aan je plaat hange?
Quadracer 74
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

Bericht door Quadracer 74 »

Ik weet als je een voorlopig rijbewijs hebt dat je altijd met een L moet rijden. Maar ik weet niet als je dan met een quad op de baan mag.
2 Quads gestolen!!
viewtopic.php?f=41&t=29468
Ivoman #7
Quad Expert
Quad Expert
Contacteer:

Bericht door Ivoman #7 »

't Zou wel eens goed kunnen dat niemand hier dat weet. Je licht jezelf beter eens in... En vertel het ons dan ook maar. :)
Kortvrint
Quadrider
Quadrider

Bericht door Kortvrint »

Nee natuurlijk,

Omdat ge altijd met een begeleider moet rijden die in geval van nood kan ingrijpen ==> kdenk nie dat da kan op nen quad

Maar als ge 20uur les hebt gevolgd mag je zonder begeleider rijden==> dus ook me nen quad ==> mits ge een L erop plakt

grtz
-HONDA TRX250r
Een vette 2-takt met veel te veel mods!
Steffen
Quadracer
Quadracer
Contacteer:

Bericht door Steffen »

ik heb een voorlopig rijbewijs, en ik rij met een quad (yamaha blaster) ik zou er een L moeten ophangen. ik heb dit nagevraagd en dit mocht, mss wel detail, ik mag ook alleen met de wagen rijden met een L dus zonder begeleider. greetz
http://www.qc-xplode.be" onclick="window.open(this.href);return false;

A new quad generation is born !
PALOMINO
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door PALOMINO »

ik rij mé begeleider dus zal nie moge denkek :(
"I feel the need, the need for speed"
Sebastien
Quadracer
Quadracer

Bericht door Sebastien »

Steffen schreef:ik heb een voorlopig rijbewijs, en ik rij met een quad (yamaha blaster) ik zou er een L moeten ophangen. ik heb dit nagevraagd en dit mocht, mss wel detail, ik mag ook alleen met de wagen rijden met een L dus zonder begeleider. greetz
Ja maar ben jij niet al 18 jaar?
Raptor 700 =>veerhoezen,verlengde grabbar,Dobeck TFI,powermadd,goldspeed bumper,douglas red label,trailtech stuur+houder met logo,pro grip handvaten,pro armor radiator grill,tusk red polished tankdop,costum made warning labels,A-arm bescherming AXP...Mijn garage
Steffen
Quadracer
Quadracer
Contacteer:

Bericht door Steffen »

ik was 1 dag 18 en ik had mijn voorlopig rijbewijs ja, maar er is toch maar 1 manier waarmee dat je voor je 18 met de wagen kan rijden en dat is dan vanaf uw 16 jaar en 9 maanden met begeleideren dan kan je de dag na je verjaardag je rijbewijs gaan doen, dan heb je ook nog op 6 maanden met begeleider en die 6 -9 maand gaan in vanaf de dag dat je je voorlopig rijbewijs hebt (daarvoor moet je 18 zijn) en dan heb je ook nog op 3 -6 maand en dat is zonder begeleider en die 3-6 maand gaan in vanaf de dag dat je je voorlopig rijbewijs hebt of 18 wordt.

Steffen
Quadracer
Quadracer
Contacteer:

Bericht door Steffen »

Sebastien schreef:
Steffen schreef:ik heb een voorlopig rijbewijs, en ik rij met een quad (yamaha blaster) ik zou er een L moeten ophangen. ik heb dit nagevraagd en dit mocht, mss wel detail, ik mag ook alleen met de wagen rijden met een L dus zonder begeleider. greetz
Ja maar ben jij niet al 18 jaar?
ik ben 18 geworden half juni en volgende week moet ik mijn praktijk examen gaan doen met de wagen dus ik rij al een goeie 4 maand met de quad, met een L :lol:
greetz :wink:

PALOMINO
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door PALOMINO »

ik ben nog maar 17jaar. kwordt volgend jaar pas 18 (in februarie :D ) mer kan je geen begeleider hebben die met een andere quad mee rijdt?
stompie
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

Bericht door stompie »

PALOMINO schreef:ik ben nog maar 17jaar. kwordt volgend jaar pas 18 (in februarie :D ) mer kan je geen begeleider hebben die met een andere quad mee rijdt?
de begeleider dient zoals bovenvermeld om in te grijpen in nood en denk dat ie van op de andre quad niet kan ingrijpen :roll:
--HoNdA 400--
PALOMINO
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door PALOMINO »

goe gezien. had ik niet aan gedacht :oops:
Sharky #3
Quad Master
Quad Master

Bericht door Sharky #3 »

tja, in een auto kan je ook niet veel ingrijpen ze
stompie
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

Bericht door stompie »

de begeleider zou dan de handrem moeten trekken in nood, maar rij eens tegen 120 en trek de handrem, je kan de gevolgen wel raden... dus geef david gelijk
--HoNdA 400--
Sharky #3
Quad Master
Quad Master

Bericht door Sharky #3 »

stompie schreef:de begeleider zou dan de handrem moeten trekken in nood, maar rij eens tegen 120 en trek de handrem, je kan de gevolgen wel raden... dus geef david gelijk
mijn zus is met mij pa eens door een omheining gereden, die handrem hielp niet echt
Plaats reactie