rijbewijs?
rijbewijs?
ik een question. als je een voorlopig rijbewijs hebt mag je dan met een quad op de baan rijde? zoja, moet je dan een L'ke aan je plaat hange?
- Quadracer 74
- Quadrunner
- Contacteer:
Ik weet als je een voorlopig rijbewijs hebt dat je altijd met een L moet rijden. Maar ik weet niet als je dan met een quad op de baan mag.
2 Quads gestolen!!
viewtopic.php?f=41&t=29468
viewtopic.php?f=41&t=29468
Nee natuurlijk,
Omdat ge altijd met een begeleider moet rijden die in geval van nood kan ingrijpen ==> kdenk nie dat da kan op nen quad
Maar als ge 20uur les hebt gevolgd mag je zonder begeleider rijden==> dus ook me nen quad ==> mits ge een L erop plakt
grtz
Omdat ge altijd met een begeleider moet rijden die in geval van nood kan ingrijpen ==> kdenk nie dat da kan op nen quad
Maar als ge 20uur les hebt gevolgd mag je zonder begeleider rijden==> dus ook me nen quad ==> mits ge een L erop plakt
grtz
-HONDA TRX250r
Een vette 2-takt met veel te veel mods!
Een vette 2-takt met veel te veel mods!
-
- Quadracer
- Contacteer:
ik heb een voorlopig rijbewijs, en ik rij met een quad (yamaha blaster) ik zou er een L moeten ophangen. ik heb dit nagevraagd en dit mocht, mss wel detail, ik mag ook alleen met de wagen rijden met een L dus zonder begeleider. greetz
http://www.qc-xplode.be" onclick="window.open(this.href);return false;
A new quad generation is born !
Ja maar ben jij niet al 18 jaar?Steffen schreef:ik heb een voorlopig rijbewijs, en ik rij met een quad (yamaha blaster) ik zou er een L moeten ophangen. ik heb dit nagevraagd en dit mocht, mss wel detail, ik mag ook alleen met de wagen rijden met een L dus zonder begeleider. greetz
Raptor 700 =>veerhoezen,verlengde grabbar,Dobeck TFI,powermadd,goldspeed bumper,douglas red label,trailtech stuur+houder met logo,pro grip handvaten,pro armor radiator grill,tusk red polished tankdop,costum made warning labels,A-arm bescherming AXP...Mijn garage
-
- Quadracer
- Contacteer:
ik was 1 dag 18 en ik had mijn voorlopig rijbewijs ja, maar er is toch maar 1 manier waarmee dat je voor je 18 met de wagen kan rijden en dat is dan vanaf uw 16 jaar en 9 maanden met begeleideren dan kan je de dag na je verjaardag je rijbewijs gaan doen, dan heb je ook nog op 6 maanden met begeleider en die 6 -9 maand gaan in vanaf de dag dat je je voorlopig rijbewijs hebt (daarvoor moet je 18 zijn) en dan heb je ook nog op 3 -6 maand en dat is zonder begeleider en die 3-6 maand gaan in vanaf de dag dat je je voorlopig rijbewijs hebt of 18 wordt.
-
- Quadracer
- Contacteer:
ik ben 18 geworden half juni en volgende week moet ik mijn praktijk examen gaan doen met de wagen dus ik rij al een goeie 4 maand met de quad, met een LSebastien schreef:Ja maar ben jij niet al 18 jaar?Steffen schreef:ik heb een voorlopig rijbewijs, en ik rij met een quad (yamaha blaster) ik zou er een L moeten ophangen. ik heb dit nagevraagd en dit mocht, mss wel detail, ik mag ook alleen met de wagen rijden met een L dus zonder begeleider. greetz
greetz