Baan quad???????
-
- Quad Expert
- Contacteer:
Kan je eigenlijk de YFZ zo tuning dat het piston er tegen kan en dat de drijstang toch genoeg smering krijgtNo Limit YFZ schreef:Motor kan niet tegen langduring in hoge toeren rijden. Piston verslijt te snel en drijfstang krijgt niet genoeg smering bij hoge toeren op de baan.
Of is daar nog niets voor op de markt/is dat nog niet verwezenlijkt?
-
- Quadrunner
- Contacteer:
ik doe net hetzelfde, de yfz is er echt die voor gemaakt om die gas lang open te houdenIvoman schreef:Ja, maar op de baan kom je toch héél wat rechte stukken tegen, wat je niet zo erg kan zeggen van off-road rijden. Maar inderdaad, als ik een lang stuk rechtdoor moet (op de baan) ga ik gewoon aan een matige snelheid - gemiddeld toerental
maar je kan je niet altijd zo inhouden he
Kan je eigenlijk de YFZ zo tuning dat het piston er tegen kan en dat de drijstang toch genoeg smering krijgt
Of is daar nog niets voor op de markt/is dat nog niet verwezenlijkt?[/quote]
Daar ben ik eigenlijk ook wel benieuwd naar.
Maar ik vrees dat ze daar niet echt voor gemaakt zijn.
Of is daar nog niets voor op de markt/is dat nog niet verwezenlijkt?[/quote]
Daar ben ik eigenlijk ook wel benieuwd naar.
Maar ik vrees dat ze daar niet echt voor gemaakt zijn.
I LOVE CATS THEY TASTE JUST LIKE CHICKEN
-
- Easy Quadrider
- Contacteer:
tony ik verkoop mijne yfz450 voor op de baan.... verbreedt verlaagd, ... baanbandjes.... let me know als ge interesse hebt. hij staat op de te koop pagina hier....
Mijn Garage: http://www.demodderberen.be/forum/garag ... le&CID=270
-------------------------------------------------------
IK BEN DEN BOEMPA VAN ERASMUS, ik rij traag waar ik rap kan en rij rap waar ik traag moet ! www.quadclub.be
-------------------------------------------------------
IK BEN DEN BOEMPA VAN ERASMUS, ik rij traag waar ik rap kan en rij rap waar ik traag moet ! www.quadclub.be