HMF uitlaat
die zijn wel langs geweest bij noleen ofzo standaard maakt elka ze veel te zacht !doubletracing schreef:zijn die elka's dan zo slecht,de helft van de pro riders rijd ermee?gust,little,...
ik zou axis / PEP kopen op laeger long travel armen als je toch amerikaans koopt
persoonlijk wordt het laeger/ohlins of intrax
grtzzz
Jij gelooft dus echt wat ze allemaal blaten op die usa forums. Ik ben ook van mening dat je je spullen goedkoper en meestale beter spul hier uit europa kunt halen. En tucker maakt verschillende lengtes armen. Voor mx in amerika is toch echt leager en houser het te kloppen spul.Blasty schreef:Ja en zijn ook gebaseerd op andere soort banen. En hoe lang is het geleden dat jij die HMF had? Is trouwens andere quad en een andere demper. En die swingarm was de beste voor de duinen ja, niet voor MX. Want voor MX hebben ze bijna allemaal Lonestar en Walsh.
Hoor je mij zeggen dat ik alles geloof? Geloof het niet, en ik vind ook niet dat je vering e.d. in de usa moet halen. Maar om dan gelijk te zeggen dat de meeste spullen uit de usa slechter zijn lijkt me ook een beetje raar. En dat het daar zo duur is valt ook wel mee, dat verschilt per product. Maar ja dat vind ik...Frank MB schreef:Jij gelooft dus echt wat ze allemaal blaten op die usa forums. Ik ben ook van mening dat je je spullen goedkoper en meestale beter spul hier uit europa kunt halen. En tucker maakt verschillende lengtes armen. Voor mx in amerika is toch echt leager en houser het te kloppen spul.Blasty schreef:Ja en zijn ook gebaseerd op andere soort banen. En hoe lang is het geleden dat jij die HMF had? Is trouwens andere quad en een andere demper. En die swingarm was de beste voor de duinen ja, niet voor MX. Want voor MX hebben ze bijna allemaal Lonestar en Walsh.
Er is geen een amerikaan die europese spullen gebruikt, ook al zou het sneller zijn ze gebruiken het niet, het zijn een beetje trieste figuren vind ik. Ze kunnen wel aardige spullen maken maar alles is daar om de looks en dat vinden wij hier ook mooi dus willen wij het ook hebben. Wat in europa gemaakt wordt is misschien niet de blingbling en dat iedereen ervan yoghurt maar het is heel vaak wel heel goed spul.
Ik ben het met Banshee--Lover eens, Amerika heeft al veel meer jaren ervaring op het gebied van quads, de quad industrie is er ook veel groter en het geld wat wordt uitgegeven aan research & development is veel groter, simpelweg omdat er meer van verkocht kan worden.
Een FP uitlaat, VLS a-armen, Ton Meassen a-armen, enz... vind ik niet mooi (vooral ook qua uiterlijk), spullen uit Amerika daar in tegen wel. Misschien is dit een persoonlijke keuze, who cares.
Nu wil ik niet zeggen dat alles uit Amerika mooier/beter is, maar om ze nou helemaal te boycotten omdat 'van die goede dingen maakt' vind ik grote onzin.
Een FP uitlaat, VLS a-armen, Ton Meassen a-armen, enz... vind ik niet mooi (vooral ook qua uiterlijk), spullen uit Amerika daar in tegen wel. Misschien is dit een persoonlijke keuze, who cares.
Nu wil ik niet zeggen dat alles uit Amerika mooier/beter is, maar om ze nou helemaal te boycotten omdat 'van die goede dingen maakt' vind ik grote onzin.
Precies en ik vind het ook wel leuk om anders te zijn dan al die anderen. Als het bjivoorbeeld om uitlaten gaat, iedereen op de Maasvlakte met een Yfz heeft een FP of Gyt-r op een enkeling na. Dus vandaar dat ik nou toevallig een uitlaat uit amerika laat komen.
Maar inderdaad wat Ralph zegt. Ik betaal liever iets meer voor iets wat ik dan ook mooi vind en even goed is als iets wat ik niet mooi vind
PS: Weet je al iets van de levertijd, Ralph?
Maar inderdaad wat Ralph zegt. Ik betaal liever iets meer voor iets wat ik dan ook mooi vind en even goed is als iets wat ik niet mooi vind
PS: Weet je al iets van de levertijd, Ralph?