HMF uitlaat

Vragen en tips bij het onderhoud en herstelling van je quad
Ralph
Quad GOD
Quad GOD

Bericht door Ralph »

Tuurlijk zijn ze goed, maar hij is nu helemaal Intrax fan :wink:
Blasty
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door Blasty »

Ja en zijn ook gebaseerd op andere soort banen. En hoe lang is het geleden dat jij die HMF had? Is trouwens andere quad en een andere demper. En die swingarm was de beste voor de duinen ja, niet voor MX. Want voor MX hebben ze bijna allemaal Lonestar en Walsh.
Dutje#82
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door Dutje#82 »

doubletracing schreef:zijn die elka's dan zo slecht,de helft van de pro riders rijd ermee?gust,little,...
die zijn wel langs geweest bij noleen ofzo 8) standaard maakt elka ze veel te zacht !

ik zou axis / PEP kopen op laeger long travel armen als je toch amerikaans koopt :wink:

persoonlijk wordt het laeger/ohlins of intrax :wink:

grtzzz
BERT'S RACING SHOP

For all You're Pic's WWW.NIFIN.BE
Frank MB
Quad Master
Quad Master

Bericht door Frank MB »

Blasty schreef:Ja en zijn ook gebaseerd op andere soort banen. En hoe lang is het geleden dat jij die HMF had? Is trouwens andere quad en een andere demper. En die swingarm was de beste voor de duinen ja, niet voor MX. Want voor MX hebben ze bijna allemaal Lonestar en Walsh.
Jij gelooft dus echt wat ze allemaal blaten op die usa forums. Ik ben ook van mening dat je je spullen goedkoper en meestale beter spul hier uit europa kunt halen. En tucker maakt verschillende lengtes armen. Voor mx in amerika is toch echt leager en houser het te kloppen spul.
Ralph
Quad GOD
Quad GOD

Bericht door Ralph »

Blijft toch altijd bij een persoonlijke keuze, dus daar is geen pijl op te trekken. De een yoguhrt van Houser en de ander weer van Leager, het verschilt vaak zelfs tussen fora wat er favoriet is.
Blasty
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door Blasty »

Frank MB schreef:
Blasty schreef:Ja en zijn ook gebaseerd op andere soort banen. En hoe lang is het geleden dat jij die HMF had? Is trouwens andere quad en een andere demper. En die swingarm was de beste voor de duinen ja, niet voor MX. Want voor MX hebben ze bijna allemaal Lonestar en Walsh.
Jij gelooft dus echt wat ze allemaal blaten op die usa forums. Ik ben ook van mening dat je je spullen goedkoper en meestale beter spul hier uit europa kunt halen. En tucker maakt verschillende lengtes armen. Voor mx in amerika is toch echt leager en houser het te kloppen spul.
Hoor je mij zeggen dat ik alles geloof? Geloof het niet, en ik vind ook niet dat je vering e.d. in de usa moet halen. Maar om dan gelijk te zeggen dat de meeste spullen uit de usa slechter zijn lijkt me ook een beetje raar. En dat het daar zo duur is valt ook wel mee, dat verschilt per product. Maar ja dat vind ik...
Dutje#82
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door Dutje#82 »

persoonlijk blijf ik van mening.. alles uit amerika buiten veringen :wink:

maarja...

blasty : mooie uitlaat keuze laat me zeker weten hoe hij het doed ! ik lees ook alleen maar goeds over op YFZ central

grtzzz
BERT'S RACING SHOP

Blasty
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door Blasty »

Zal ik zeker doen :wink: Ook is een keer wat anders dan FP, Rino etc. En het zal heus niet zo wezen dat al die honderden mensen liegen over die HMF.

Ga jij trouwens overstappen op een YFZ?
Frank MB
Quad Master
Quad Master

Bericht door Frank MB »

Er is geen een amerikaan die europese spullen gebruikt, ook al zou het sneller zijn ze gebruiken het niet, het zijn een beetje trieste figuren vind ik. Ze kunnen wel aardige spullen maken maar alles is daar om de looks en dat vinden wij hier ook mooi dus willen wij het ook hebben. Wat in europa gemaakt wordt is misschien niet de blingbling en dat iedereen ervan yoghurt maar het is heel vaak wel heel goed spul.
Dutje#82
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door Dutje#82 »

wie maakt in europa long travel armen ? wie heeft zo'n goeie kwaliteit als houser/laeger/...

Laeger kon even goed in frankrijk zitten ofzo !

grtz
BERT'S RACING SHOP

Ralph
Quad GOD
Quad GOD

Bericht door Ralph »

Ik ben het met Banshee--Lover eens, Amerika heeft al veel meer jaren ervaring op het gebied van quads, de quad industrie is er ook veel groter en het geld wat wordt uitgegeven aan research & development is veel groter, simpelweg omdat er meer van verkocht kan worden.

Een FP uitlaat, VLS a-armen, Ton Meassen a-armen, enz... vind ik niet mooi (vooral ook qua uiterlijk), spullen uit Amerika daar in tegen wel. Misschien is dit een persoonlijke keuze, who cares.

Nu wil ik niet zeggen dat alles uit Amerika mooier/beter is, maar om ze nou helemaal te boycotten omdat 'van die goede dingen maakt' vind ik grote onzin.
Blasty
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door Blasty »

Precies en ik vind het ook wel leuk om anders te zijn dan al die anderen. Als het bjivoorbeeld om uitlaten gaat, iedereen op de Maasvlakte met een Yfz heeft een FP of Gyt-r op een enkeling na. Dus vandaar dat ik nou toevallig een uitlaat uit amerika laat komen.

Maar inderdaad wat Ralph zegt. Ik betaal liever iets meer voor iets wat ik dan ook mooi vind en even goed is als iets wat ik niet mooi vind :)

PS: Weet je al iets van de levertijd, Ralph?
Ralph
Quad GOD
Quad GOD

Bericht door Ralph »

Nee nog niet, ben net terug van fitness ga er vanavond aan werken.
Plaats reactie