en dan nu een check doen van piston! anders gader serieus veel kosten hebben eraan. da zou ik nu eerst doen als ik je was dan ermee gaan rijden.Fre530D schreef:Dag mannen,
Heb vandaag mijn quad gekocht, een YFZ450 met yoshimura uitlaat, brede A armen , spoorverbreders achteraan MAAR hij rijdt niet als ik gedacht had.
Is slecht afgesteld, Valt bijna stil als de gas volledig open draait en komt niet goed op toeren. Volgens de eigenaar heeft die niets veranderd aan de carburateur dus zitten de originele sproeiers in, dus teveel naft kan die niet krijgen.
Wat kan dat zijn?
GRTZ
Frederick
Mijn eerste Quad
+++White -Z- Power+++
T0 F@$t F0r Y0u
T0 F@$t F0r Y0u
originele sproeiers --> andere uitlaatFre530D schreef:Dag mannen,
Heb vandaag mijn quad gekocht, een YFZ450 met yoshimura uitlaat, brede A armen , spoorverbreders achteraan MAAR hij rijdt niet als ik gedacht had.
Is slecht afgesteld, Valt bijna stil als de gas volledig open draait en komt niet goed op toeren. Volgens de eigenaar heeft die niets veranderd aan de carburateur dus zitten de originele sproeiers in, dus teveel naft kan die niet krijgen.
Wat kan dat zijn?
GRTZ
Frederick
te veel naft zal 'm ni krijgen maar wel te weinig éh, daarmee dat 'm inhoud
check je piston 'ns zoals sg6 zegt, en laat je carbu tegoei afstellen...en dan zal 't (hopelijk) wel opgelost zijn.
Pure adrenaline attached with a license plate !
Hoe kan ik checken of mijn piston nog goed is? En hoe krijg ik die bougie eruit, die zit serieus diep. Moet je er een speciale bougiesleutel voor kopen?
Ga een GYT-R jetkit kopen en waarschijnlijk ook de hogedrukpiston.
Weet iemand wat die kost?
Heb ook een nieuwe bougie, oliefilter, luchtfilter en olie gekocht zal zeker ook niet slecht zijn deze te vervangen zeker?
Dit samen met mijn yoshimura uitlaat en foamfilter zal toch wel wat meer power geven zeker?
Welke sproeiers zou ik dan moeten steken uit de kit?
GRTZ
Frederick
Ga een GYT-R jetkit kopen en waarschijnlijk ook de hogedrukpiston.
Weet iemand wat die kost?
Heb ook een nieuwe bougie, oliefilter, luchtfilter en olie gekocht zal zeker ook niet slecht zijn deze te vervangen zeker?
Dit samen met mijn yoshimura uitlaat en foamfilter zal toch wel wat meer power geven zeker?
Welke sproeiers zou ik dan moeten steken uit de kit?
GRTZ
Frederick
Dag mannen,
Heb vandaag carburateur gedemonteerd en ga de cilinder ook demonteren om te zien hoe het met mijn piston gesteld is.
Ga waarschijnlijk een nieuwe hogedrukpiston steken.
Hieronder de maten van sproeiers die in de carbu zaten :
Main Jet : 165
Pilot Jet : 45
Naaldstand vanaf bovenk. : 4
Starter Jet : 90
Pilot Airjet : 100
Accelerator Jet : 50
Is dit OK voor een volledige yoshimura uitlaat, sponsen luchtfilter en filterdeksel opening in gemaakt?
Dit bericht staat waarschijnlijk verkeerd maar anders moest ik alles opnieuw uitleggen
GRTZ en THX voor de antwoorden
Frederick
Heb vandaag carburateur gedemonteerd en ga de cilinder ook demonteren om te zien hoe het met mijn piston gesteld is.
Ga waarschijnlijk een nieuwe hogedrukpiston steken.
Hieronder de maten van sproeiers die in de carbu zaten :
Main Jet : 165
Pilot Jet : 45
Naaldstand vanaf bovenk. : 4
Starter Jet : 90
Pilot Airjet : 100
Accelerator Jet : 50
Is dit OK voor een volledige yoshimura uitlaat, sponsen luchtfilter en filterdeksel opening in gemaakt?
Dit bericht staat waarschijnlijk verkeerd maar anders moest ik alles opnieuw uitleggen
GRTZ en THX voor de antwoorden
Frederick
heb het zelfe gehad en heb er een dino jet tage 2 onder gestokenFre530D schreef:Dag mannen,
Wat kan dat zijn?
GRTZ
Frederick
seeeeeeeeeeee yaaaaaaaaaaaa
och ja ik verkoop die ook hé
www.quadtuning.be stay tuned!
for sale!YFZ 450
;powermad handguards;dino jet kit ;g-force achteras;fmf powerbomb pipe;fmf powercore4 demper; TE KOOP ! PM VOOR PRIJS
moet nog op ; a arms ; stuurstab;en eingenlijk de wettelijke kit ook pffffff
for sale!YFZ 450
;powermad handguards;dino jet kit ;g-force achteras;fmf powerbomb pipe;fmf powercore4 demper; TE KOOP ! PM VOOR PRIJS
moet nog op ; a arms ; stuurstab;en eingenlijk de wettelijke kit ook pffffff