MCCT Arrived
MCCT Arrived
Gisteren een pakje aan de deur gehad, moja ik nie thuis natuurlijk.
Vandaag om pakje geweest enja mijn MCCT is aangekomen! ALL THE WAY FROM THE U.S.
Voila gedaan met uitrekken van distriebutieketting en nogmaals beter eens je andere cams steekt.
tis een flashie dingske die niet veel geld kost en de levensduur van distributieketting spaart.
Vandaag om pakje geweest enja mijn MCCT is aangekomen! ALL THE WAY FROM THE U.S.
Voila gedaan met uitrekken van distriebutieketting en nogmaals beter eens je andere cams steekt.
tis een flashie dingske die niet veel geld kost en de levensduur van distributieketting spaart.
+++White -Z- Power+++
T0 F@$t F0r Y0u
T0 F@$t F0r Y0u
-
- Easy Quadrider
- Berichten: 138
- Lid geworden op: di 07 dec, 2004 12:59
- Locatie: tielt-winge
dat komt nog wel
witte yfz 450 06
het zijn de WHEELY'S van vroeger niet meer
Stolenquads Europe
Quad gestolen? Onderneem NU actie!
http://www.stolenquads.eu
het zijn de WHEELY'S van vroeger niet meer
Stolenquads Europe
Quad gestolen? Onderneem NU actie!
http://www.stolenquads.eu
tutut kem horen zeggen dat die van bitech gestolen plannen zijn en minderwaardigerderder zijn, joint die van 10e keus kalatsjoe gemaakt zijn, zogezegd inox bout waar het wel een plastiek bout is met inox look enz. ....Fré schreef:den uwen is een kopie, die van Bitech zijn de originele en de beste, de andere zijn minderwaardige kopieën. Al bij al zal die van jou ook wel een klein beetje werken hoor
+++White -Z- Power+++
T0 F@$t F0r Y0u
T0 F@$t F0r Y0u
kzal het heeeeeeel kort uitleggen.
Als je aan de rechterkant kijkt op je motorblok zie je op de achterzijde iets hangen met 2 bouten. Dit is het onderdeeltje die ik aangeschaft hebt.
Het verschil tss beide:
- de ACCT (origineel) spant zichzelf op en dus onderhouds vrij
- de MCCT (het geen ik gekocht heb) moet je zelf de spanning regelen
nu denk je waarschijnlijk waarom steek je dan een MCCT als de ACCT onderhoudsvrij is? Wel heel gemakkelijk, de ACCT stond continu onder spanning door middel van een veer. Eens je ketting uitrekt gaat die ACCT een tandje verder en gaat die dit terug opspannen. De ACCT gaat de ketting veel te snel gaan uitrekken waardoor levensduur distributieketting verminderd wordt.
Met de MCCT ga je telkens een zelfde druk geven op de ketting en gaat hij hierdoor minder gaan uitrekken. Met MCCT moet je wel regelmatig eens afregelen. Maar liever dit afregelen dan die distributieketting te steken.
Als je aan de rechterkant kijkt op je motorblok zie je op de achterzijde iets hangen met 2 bouten. Dit is het onderdeeltje die ik aangeschaft hebt.
Het verschil tss beide:
- de ACCT (origineel) spant zichzelf op en dus onderhouds vrij
- de MCCT (het geen ik gekocht heb) moet je zelf de spanning regelen
nu denk je waarschijnlijk waarom steek je dan een MCCT als de ACCT onderhoudsvrij is? Wel heel gemakkelijk, de ACCT stond continu onder spanning door middel van een veer. Eens je ketting uitrekt gaat die ACCT een tandje verder en gaat die dit terug opspannen. De ACCT gaat de ketting veel te snel gaan uitrekken waardoor levensduur distributieketting verminderd wordt.
Met de MCCT ga je telkens een zelfde druk geven op de ketting en gaat hij hierdoor minder gaan uitrekken. Met MCCT moet je wel regelmatig eens afregelen. Maar liever dit afregelen dan die distributieketting te steken.
+++White -Z- Power+++
T0 F@$t F0r Y0u
T0 F@$t F0r Y0u