Het quadwereldje krijgt met dezelfde vooroordelen en maatschappelijke afkering te maken als zovele andere gemotoriseerde sporten.
Zoals hier al enkele malen gezegd werd is het rijden met open/sportuitlaten op de openbare weg overlast die gerust kan gemeden worden. Als sommige hier schrijven dat hun quad hun vrijheid is en ze zich af en toe daarmee willen uitleven, kan ik dat best begrijpen, maar daar is de openbare weg niet de geschikte plaats voor.
Ik ben zelf voorstander van alles waar ne motor inzit, maar als ik bij ons in de wijk de kerel te pakken krijg die hier vorig weekend heeft liggen rondscheuren in de sneeuw, dan zal het ook zijn beste dag ni zijn.
Geniet van je hobby, maar zorg ervoor dat je er binnen enkele jaren nog altijd mee kan bezig zijn.
De meeste circuits zijn in het verleden gesloten door het wangedrag van een aantal gevallen dat de spuigaten uitliep. Paar klachten van omwonenden en de poorten gaan dicht, de reglementering wordt aangepast en het is gedaan met spelen.
De rotte appels moeten eruit en de rest moet zijn gezond verstand gebruiken en op tijd beseffen dat andere mensen daar last van zouden kunnen hebben. Kijk je enkel naar je eigen vrijheid, dan zal het rap gedaan zijn.
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_roll.gif)