Wie heeft er Doma op blaster?
Wie heeft er Doma op blaster?
Ben v plan doma te laten steken op mn blaster bij deliege. Zijn er mensen die dat al laten doen hebben? Veel vermogenswinst? Geluid? Stijgt verbruik veel? Prijs?...
-
- Quadracer
- Contacteer:
ik heb een Doma op mijn blaster, kheb deze er ook laten opsteken bij deliege, en ben er heel tevreden van! Veel vermogenwinst, trekt rapper op, geeft een mooi geluid, 2 takt komt echt tot zijn recht! qua verbruik, kan ik niet echt zeggn, ik reed een maand met mijn blaster en dan hebbek er die doma laten opsteken, ik doe ongeveer en 70 - 80 km met een tank, dit is dan wel een gok! ik vind het zeker een aanrader zo'n doma uitlaat.
greetz
greetz
http://www.qc-xplode.be" onclick="window.open(this.href);return false;
A new quad generation is born !
-
- Quadrunner
- Contacteer:
effe na jumpingjet belle dan weet je de prijs en ik meen dat die ene op stock heeft ligge zag ik just in de doosChuckie schreef:Thx vr de snelle reactie. Verbruik zal iets stijgen want ik doe nu ongeveer 100 km met ne vollen tank (ale op de baan opt gemak dan)
::::::: team dqt ::::::::::::
www.dqt.be
www.jumpingjet.be
www.technoflex.be DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
www.dqt.be
www.jumpingjet.be
www.technoflex.be DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
-
- Quadracer
- Contacteer:
hij gaat iets sneller, maar verwacht geen mirakels (ik denk een 95 - 100) en er zit ook nog een Dyno Yet Kit onderChuckie schreef:@steffen: Is de topsnelheid van je blaster ook toegenomen? Staat je blaster buiten de doma compleet origineel of is luchtfilter enzo ook veranderd?
Hier eventueel een fototje van mijn doma op m'n blaster
greetz
http://www.qc-xplode.be" onclick="window.open(this.href);return false;