Wie heeft er Doma op blaster?

Vragen en tips bij het onderhoud en herstelling van je quad
Plaats reactie
Chuckie
Toeschouwer
Toeschouwer

Wie heeft er Doma op blaster?

Bericht door Chuckie »

Ben v plan doma te laten steken op mn blaster bij deliege. Zijn er mensen die dat al laten doen hebben? Veel vermogenswinst? Geluid? Stijgt verbruik veel? Prijs?...
Chuckie
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door Chuckie »

toevallig niemand 2de hands systeem liggen in zijn garage? Laat gerust weten.
Steffen
Quadracer
Quadracer
Contacteer:

Bericht door Steffen »

ik heb een Doma op mijn blaster, kheb deze er ook laten opsteken bij deliege, en ben er heel tevreden van! Veel vermogenwinst, trekt rapper op, geeft een mooi geluid, 2 takt komt echt tot zijn recht! qua verbruik, kan ik niet echt zeggn, ik reed een maand met mijn blaster en dan hebbek er die doma laten opsteken, ik doe ongeveer en 70 - 80 km met een tank, dit is dan wel een gok! ik vind het zeker een aanrader zo'n doma uitlaat.

greetz
http://www.qc-xplode.be" onclick="window.open(this.href);return false;

A new quad generation is born !
Chuckie
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door Chuckie »

Thx vr de snelle reactie. Verbruik zal iets stijgen want ik doe nu ongeveer 100 km met ne vollen tank (ale op de baan opt gemak dan)
Banshee-Boy
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

Bericht door Banshee-Boy »

Chuckie schreef:Thx vr de snelle reactie. Verbruik zal iets stijgen want ik doe nu ongeveer 100 km met ne vollen tank (ale op de baan opt gemak dan)
effe na jumpingjet belle dan weet je de prijs en ik meen dat die ene op stock heeft ligge zag ik just in de doos :lol:
::::::: team dqt ::::::::::::

www.dqt.be
www.jumpingjet.be
www.technoflex.be DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
Chuckie
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door Chuckie »

@steffen: Is de topsnelheid van je blaster ook toegenomen? Staat je blaster buiten de doma compleet origineel of is luchtfilter enzo ook veranderd?
w0u73r
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door w0u73r »

kwil miss ook een laten steken weet iemand hoeveel het miss kost pm me dan even of als je er miss nog eentje hebt ligge :lol:
yamaha blaster 200cc
Steffen
Quadracer
Quadracer
Contacteer:

Bericht door Steffen »

Chuckie schreef:@steffen: Is de topsnelheid van je blaster ook toegenomen? Staat je blaster buiten de doma compleet origineel of is luchtfilter enzo ook veranderd?
hij gaat iets sneller, maar verwacht geen mirakels (ik denk een 95 - 100) en er zit ook nog een Dyno Yet Kit onder

Hier eventueel een fototje van mijn doma op m'n blaster
Afbeelding
greetz
http://www.qc-xplode.be" onclick="window.open(this.href);return false;

A new quad generation is born !
Plaats reactie