ik vroeg me af of iemand uit pure kracht een "wheelie"
![Cool 8)](./images/smilies/icon_mega.gif)
![Glimlach :)](./images/smilies/icon_blij.gif)
he he ik zal het eens komen voor doenyamaha tri-z schreef:tim slijkpaling kan het met zijn grizzly heb k zelf gezien ziet er wel bruut uit
ja, je hebt gelijk, het is tenslotte nog altijd van een ander. Maar met een pintje bier los je veel op héSteffen schreef:in de sneeuw -) weinig grip, zal niet makkelijk worden! met een kodiak moet dat lukken hoor, gewoon pin gas en beetje naar achter gaan zitten, wanneer dit niet lukt, dan zou ik eens proberen met pingas en een klein snokje aan het stuur, wel opletten dat je hem niet te hoog trekt heen de boeren niet lastig vallen he, het moest jouw land maar eens zijn...
greetz
Met twee pintjes nog net ietsje meermatth schreef:ja, je hebt gelijk, het is tenslotte nog altijd van een ander. Maar met een pintje bier los je veel op héSteffen schreef:in de sneeuw -) weinig grip, zal niet makkelijk worden! met een kodiak moet dat lukken hoor, gewoon pin gas en beetje naar achter gaan zitten, wanneer dit niet lukt, dan zou ik eens proberen met pingas en een klein snokje aan het stuur, wel opletten dat je hem niet te hoog trekt heen de boeren niet lastig vallen he, het moest jouw land maar eens zijn...
greetz![]()