kodiak power
kodiak power
hallow,
ik vroeg me af of iemand uit pure kracht een "wheelie" kan doen met een landbouw quad en eh, hoe doe je dat dan eigenlijk? ik heb echt al alles geprobeerd maar krijg hem nog geen centimeter in de lucht
ik vroeg me af of iemand uit pure kracht een "wheelie" kan doen met een landbouw quad en eh, hoe doe je dat dan eigenlijk? ik heb echt al alles geprobeerd maar krijg hem nog geen centimeter in de lucht
-
- Quad Expert
-
- Quadracer
- Contacteer:
in de sneeuw -) weinig grip, zal niet makkelijk worden! met een kodiak moet dat lukken hoor, gewoon pin gas en beetje naar achter gaan zitten, wanneer dit niet lukt, dan zou ik eens proberen met pingas en een klein snokje aan het stuur, wel opletten dat je hem niet te hoog trekt he en de boeren niet lastig vallen he, het moest jouw land maar eens zijn...
greetz
greetz
http://www.qc-xplode.be" onclick="window.open(this.href);return false;
A new quad generation is born !
A new quad generation is born !
-
- Easy Quadrider
- Contacteer:
he he ik zal het eens komen voor doenyamaha tri-z schreef:tim slijkpaling kan het met zijn grizzly heb k zelf gezien ziet er wel bruut uit
is niet zo moeilijk eens je da pak ervan hebt
soms als ik in een straat inrij en dan teveel gas geef en aan mijn stuur trek komt de voorkant omhoog en worden de mansen die dat zien gek ze denken dan dat je los ergens de gracht in zult belanden
de grizzly beer raakt overal door keer op keer!
kijk ook eens op onze nieuwe verkoopsite www.allesverkopen.be
belgium's thoughest atv team
kijk ook eens op onze nieuwe verkoopsite www.allesverkopen.be
belgium's thoughest atv team
ja, je hebt gelijk, het is tenslotte nog altijd van een ander. Maar met een pintje bier los je veel op héSteffen schreef:in de sneeuw -) weinig grip, zal niet makkelijk worden! met een kodiak moet dat lukken hoor, gewoon pin gas en beetje naar achter gaan zitten, wanneer dit niet lukt, dan zou ik eens proberen met pingas en een klein snokje aan het stuur, wel opletten dat je hem niet te hoog trekt he en de boeren niet lastig vallen he, het moest jouw land maar eens zijn...
greetz
-
- Quadracer
- Contacteer:
Met twee pintjes nog net ietsje meermatth schreef:ja, je hebt gelijk, het is tenslotte nog altijd van een ander. Maar met een pintje bier los je veel op héSteffen schreef:in de sneeuw -) weinig grip, zal niet makkelijk worden! met een kodiak moet dat lukken hoor, gewoon pin gas en beetje naar achter gaan zitten, wanneer dit niet lukt, dan zou ik eens proberen met pingas en een klein snokje aan het stuur, wel opletten dat je hem niet te hoog trekt he en de boeren niet lastig vallen he, het moest jouw land maar eens zijn...
greetz
greetz
-
- Quadracer
-
- Toeschouwer
-
- Quadrunner
- Contacteer:
engine-addicted - Yamaha Rhino - RRC - www.vlaanderen4x4.be -