Een beetje twijfel.

Al wat niet in de andere forums thuishoort, maar toch omtrent sport quads gaat...
Plaats reactie
rudiero
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Een beetje twijfel.

Bericht door rudiero »

Weet nen suzuki(400) te koop staan en ga dit weekend hem is gaan bekijken.Hij is van feb 2005 en ziet er goed uit,de richtprijs is 5500 euro.Nu heb ik daarjuist die topic omtrent de problemen met het magnesium kleppendeksel in combinatie met verkeerde koelwater gelezen en is de twijfel weer groot natuurlijk om particulier te gaan kopen.Hij is eventueel wel nog effe in garantie,maar twijfel toch...:?By the way hij zou gekocht zijn in een garage ergens in Oostmalle van suzuki,heb er juist naar gebeld en die persoon was niet op de hoogte van dit probleem en zegt hier ook nog nooit klachten over gehad te hebben :? Wa denken jullie hierover?
Z400 all the way...
BLUE BUCK
Quadrider
Quadrider

Bericht door BLUE BUCK »

Als hij dat niet weet van zijn eigen merk quads dat hij verkoopt dan moet hij zeker niet aan mijn quad werken.
En als hij het wel weet en hij liegt dus tegen u dan moet hij ook niet meer aan mijn quad werken want dan is het ene bedrieger.
Ivoman #7
Quad Expert
Quad Expert
Contacteer:

Bericht door Ivoman #7 »

Wij zijn soms, juist doordat we forums afschuimen, sneller op de hoogte van de laatste weetjes dan handelaars die hoodzakelijk met hun pratijken bezig zijn. Ik zou ze dus niet te snel afschuimen. Al een goed teken dat die man nog zo geen schadegevallen heeft binnengekregen.
dixie
Quadfanaat
Quadfanaat

Bericht door dixie »

en wat voor problemen zijn dat dan ? ik zit regelmatig op dit forum en heb hier nog niets van gehoord :?:
life is short.....live it !
Quadracer 74
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

Bericht door Quadracer 74 »

dixie schreef:en wat voor problemen zijn dat dan ? ik zit regelmatig op dit forum en heb hier nog niets van gehoord :?:
Je moet maar eens naar deze topic kijken:

http://www.quadforumbenelux.com/viewtopic.php?t=9992
2 Quads gestolen!!
viewtopic.php?f=41&t=29468
Teunie
Pro Quadrider
Pro Quadrider
Contacteer:

Bericht door Teunie »

Mooi bedrag voor een 2005 model.
Het probleem dat mogelijk bestaat zou voor mij geen reden zijn om niet te kopen.
Als je de quad hebt dan wel even controleren en opletten welke koelvloeistof je gebruikt.
DQT -Dangerous Quadracing Team-

"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
bulcky
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door bulcky »

Kopen die handel. Mooie prijs als hij er nog goed uitziet.
Rij zelf met een 2005 en geen problemen als je alles in de gaten houd
.
rudiero
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door rudiero »

De quad is natuurlijk nog redelijk recent dus zo'n schade zal er eventueel nog nie zijn en ik kan inderdaad zelf direkt het koelwater eens verversen en spoelen.Kga hem morgen eerst is bekijken en een klapeke met die mensen doen :wink:
Z400 all the way...
rudiero
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door rudiero »

Heb hem gekocht.Hij is nu wel binnen bij deliègequads voor groot onderhoud en dan...sleuren :twisted:
Z400 all the way...
Sebastien
Quadracer
Quadracer

Bericht door Sebastien »

Mooi mooi je zal zeker tevreden zijn.
btw is dit uw eerste quad??
Raptor 700 =>veerhoezen,verlengde grabbar,Dobeck TFI,powermadd,goldspeed bumper,douglas red label,trailtech stuur+houder met logo,pro grip handvaten,pro armor radiator grill,tusk red polished tankdop,costum made warning labels,A-arm bescherming AXP...Mijn garage
Steffen
Quadracer
Quadracer
Contacteer:

Bericht door Steffen »

proficiat met je aankoop, en als je gaat scheuren laat ons dan weten wat je er van vindt he, en enkele actiefoto's ofzo 8)

greetz
http://www.qc-xplode.be" onclick="window.open(this.href);return false;

A new quad generation is born !
rudiero
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door rudiero »

Merci manne :wink: .Post zeker eens wa fotokes.Heb hiervoor met kawasaki 250 geredenen en dan me nen blaster,maar deze hoop ik tot op den draad af te rijden :twisted:
Z400 all the way...
Plaats reactie