Een beetje twijfel.
Een beetje twijfel.
Weet nen suzuki(400) te koop staan en ga dit weekend hem is gaan bekijken.Hij is van feb 2005 en ziet er goed uit,de richtprijs is 5500 euro.Nu heb ik daarjuist die topic omtrent de problemen met het magnesium kleppendeksel in combinatie met verkeerde koelwater gelezen en is de twijfel weer groot natuurlijk om particulier te gaan kopen.Hij is eventueel wel nog effe in garantie,maar twijfel toch...:?By the way hij zou gekocht zijn in een garage ergens in Oostmalle van suzuki,heb er juist naar gebeld en die persoon was niet op de hoogte van dit probleem en zegt hier ook nog nooit klachten over gehad te hebben Wa denken jullie hierover?
Z400 all the way...
- Quadracer 74
- Quadrunner
- Contacteer:
Je moet maar eens naar deze topic kijken:dixie schreef:en wat voor problemen zijn dat dan ? ik zit regelmatig op dit forum en heb hier nog niets van gehoord
http://www.quadforumbenelux.com/viewtopic.php?t=9992
2 Quads gestolen!!
viewtopic.php?f=41&t=29468
viewtopic.php?f=41&t=29468
Mooi bedrag voor een 2005 model.
Het probleem dat mogelijk bestaat zou voor mij geen reden zijn om niet te kopen.
Als je de quad hebt dan wel even controleren en opletten welke koelvloeistof je gebruikt.
Het probleem dat mogelijk bestaat zou voor mij geen reden zijn om niet te kopen.
Als je de quad hebt dan wel even controleren en opletten welke koelvloeistof je gebruikt.
DQT -Dangerous Quadracing Team-
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
Mooi mooi je zal zeker tevreden zijn.
btw is dit uw eerste quad??
btw is dit uw eerste quad??
Raptor 700 =>veerhoezen,verlengde grabbar,Dobeck TFI,powermadd,goldspeed bumper,douglas red label,trailtech stuur+houder met logo,pro grip handvaten,pro armor radiator grill,tusk red polished tankdop,costum made warning labels,A-arm bescherming AXP...Mijn garage
-
- Quadracer
- Contacteer:
proficiat met je aankoop, en als je gaat scheuren laat ons dan weten wat je er van vindt he, en enkele actiefoto's ofzo
greetz
greetz
http://www.qc-xplode.be" onclick="window.open(this.href);return false;
A new quad generation is born !
A new quad generation is born !