Wat ze in amerika van de W-tec vinden
ging em normaal ook ns testen, maar veringen waren kapot... was wel benieuwd. Ik kan dan ns der echt over praten want dan heb ik op aalebei gereden en wel op een zwaar parkoer...
Iemand die er ni mee rijdt, kan niks zeggen. Je kan wel iets "denken" en "vermoeden" maar niet zeker weten.
Iemand die er ni mee rijdt, kan niks zeggen. Je kan wel iets "denken" en "vermoeden" maar niet zeker weten.
#32 • W-Tec Honda 450cc
Special thnx to bvba Haesendonckx & zoon • www.at-tach.nl • www.verkroost-scooters.nl •
Special thnx to bvba Haesendonckx & zoon • www.at-tach.nl • www.verkroost-scooters.nl •
-
- Quad Expert
- Contacteer:
dem nu zondag we gaan naar het salon met een groepje volgende keer danNo Limit YFZ schreef:Zondag Loon !
www.rozenhoeve.be verse eieren vloeibaar ei gekookte eieren enz...
http://www.rozenhoeve.be/contact.html
http://www.rozenhoeve.be/contact.html
Nee le touquet doe ik niet mee, zijn ook wel erg hoge kosten voor een wedstrijd, vooral als je het zelf betalen moet. Thierache zal ik wel meedoen.No Limit YFZ schreef:Iedereen mag mijn W-tec komen testen, gewoon even bellen 0475/95.17.80 voor afspraak te maken. Dan zal je voelen dat het er niet alleen super uitziet maar ook nog eens super rijdt. En Le Touquet :dat zien we dan wel nog.
Doe je trouwens zelf mee in Touquet ? Anders zie ik jou wel in Tierache
Maar waarom rijd je zelf niet met de w-tec in Le Touquet? Ik kom denk ik wel kijken, en ik had je wel ermee willen zien rijden.
En ik houd voortaan me mond wel hoor.
-
- Quad GOD
- Contacteer:
Toen Bart en Geert (Oede Miere) hun quad gestolen waren heb ik hun direct aangeboden om met mijn W-tec te rijden, oorspronkelijk tot Mahon, maar uitgebreid tot na Touquet. Vandaar dat ik nog even op de YFZ zit.Frank MB schreef: Maar waarom rijd je zelf niet met de w-tec in Le Touquet?
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
-
- Quad GOD
- Contacteer:
Beide zullen er zijn, maar zal wel niet te lang blijven, vertrek hier om 7 uur, tot rond 12 uurDutje#82 schreef:heb je beide quads mee nikolas ?
w-tec , Yfz ?
ik had graag er eens op gereden rondje of 2
W-tec om te voelen hoe dat rijdt !
en YFZ om die intraxen eens te voelen
stuur mij pm ofzo
ik hoor je wel
grtzzzz
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Misschien zijn ze wel jaloers.No Limit YFZ schreef:Ik probeer hier gewoon W-tec te verdedigen tegen die VLS'ers die altijd anti praat uitkramen zonder dat ze zelf op een W-tec hebben gezeten.Vyrena schreef:Wie komt er dan 28 jan. ? Oja, Heerde was vrij vlak toen, dus zo heel veel zal het niet uitgemaakt hebben.
Maar vergeet vt Ende niet waar hij tegen reed, dat is een echte zandhaas en heeft zich al vaak bewezen.
Maar sorry dat ik het zeg No Limit, het kan wel een W-tec zijn die gewonnen heeft, dan is dat nog niet jouw overwinning geweest.
De beste verdediging zijn klinkende resultaten.
Een goede rijder met een super quad zal u zeker de nodige overwinningen bezorgen.
Amai, hier kan toch nogal gediscussieerd worden zonder geldige bewijzen
Hoe kan men nu oordelen over quads waarop men niet gereden heeft?
De enige eerlijke manier is zoals men doet bij de wereldkampioenschappen jumping: de 3 beste ruiters (na de kwalificaties) moeten in de finale eerst met hun eigen paard rijden en nadien met de 2 andere paarden. En dan pas wordt de top-3 in ruiters en top-3 in paarden opgesteld.
De enige eerlijke manier om te bepalen welke ruiter en welk paard nu eigenlijk het beste is.
En dat lijkt me dan ook de enige manier om een andere quad te beoordelen, er eerst mee rijden
Hoe kan men nu oordelen over quads waarop men niet gereden heeft?
De enige eerlijke manier is zoals men doet bij de wereldkampioenschappen jumping: de 3 beste ruiters (na de kwalificaties) moeten in de finale eerst met hun eigen paard rijden en nadien met de 2 andere paarden. En dan pas wordt de top-3 in ruiters en top-3 in paarden opgesteld.
De enige eerlijke manier om te bepalen welke ruiter en welk paard nu eigenlijk het beste is.
En dat lijkt me dan ook de enige manier om een andere quad te beoordelen, er eerst mee rijden
Geen tijd meer ... dus geen quad meer.