Quad boots
Quad boots
Ik zag onlangs informatie over de W2 ATV Adventure Boots tijdens een zoektocht naar botten die ik dringend wil kopen. Ze brengen daar een goed punt, zijnde dat deze botten beter geschikt zijn voor quads omdat ze een speciale zool hebben, met een beter profiel voor voldoende grip op voetborden.
De meeste crossbotten (die ik gezien heb) hebben inderdaad een vrij gladde zool, met weinig profiel. Ik probeerde Alpinestars Tech 8 en 10, ook een aantal andere merken bij Jos Dolphijn, en overal eigenlijk zowat hetzelfde. Dit is duidelijk niet echt belangrijk op een crossmoto, omdat je op stevige footpegs genoeg grip krijgt om er niet af te glijden. Maar ik kan me wel voorstellen dat dit problemen kan veroorzaken op een quad met foorboards ipv footpegs (bvb utility quads) waarop modder ligt bij een enduro rit of modderbad of zo.
Dus mijn vraag: weet er iemand van goede crossbotten met een goed profiel op de zool voor quad voetplaten? Ik heb deze dringend nodig.
De meeste crossbotten (die ik gezien heb) hebben inderdaad een vrij gladde zool, met weinig profiel. Ik probeerde Alpinestars Tech 8 en 10, ook een aantal andere merken bij Jos Dolphijn, en overal eigenlijk zowat hetzelfde. Dit is duidelijk niet echt belangrijk op een crossmoto, omdat je op stevige footpegs genoeg grip krijgt om er niet af te glijden. Maar ik kan me wel voorstellen dat dit problemen kan veroorzaken op een quad met foorboards ipv footpegs (bvb utility quads) waarop modder ligt bij een enduro rit of modderbad of zo.
Dus mijn vraag: weet er iemand van goede crossbotten met een goed profiel op de zool voor quad voetplaten? Ik heb deze dringend nodig.
-
- Easy Quadrider
- Contacteer:
Flexibiliteit kan je nogal moeilijk bepalen bij nieuwe laarzen he.
Maar ik denk als je een goed merkt koopt helemaal geen schrik moet hebben om te weinig grip enzo. te hebben.
bv. alpinestars, fox, kenny...
Maar ik denk als je een goed merkt koopt helemaal geen schrik moet hebben om te weinig grip enzo. te hebben.
bv. alpinestars, fox, kenny...
-= Team DQT =-
Yamaha yfz 450 '06 Goldspeed - Holeshot - Kenda - Maessen - Team - Reiger - Renthal - Powermadd - Douglas - Duro - Lsr - Doma - Moose - Technoflex - Akraix - Tusk
DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
Yamaha yfz 450 '06 Goldspeed - Holeshot - Kenda - Maessen - Team - Reiger - Renthal - Powermadd - Douglas - Duro - Lsr - Doma - Moose - Technoflex - Akraix - Tusk
DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
-
- Quadracer
ik heb ook die van rino , mooi afgewerkt degelijke zool en lekekr warm en waterdicht..
*lonestar +2" a-armen
* stalen remleidingen
*ohlins voorvering
*aangepaste achtervering
*renthal grips
*H-Race cut
*attack nummerkit
*eml stuur met bescherming mouse
*Maxis razr achterbanden
*inova banden
*execute zadelovertrek
*goldspeed veerhoezen
*pro disign
*krieger uitlaat
*k&n luchtfilter
enz enz...
* stalen remleidingen
*ohlins voorvering
*aangepaste achtervering
*renthal grips
*H-Race cut
*attack nummerkit
*eml stuur met bescherming mouse
*Maxis razr achterbanden
*inova banden
*execute zadelovertrek
*goldspeed veerhoezen
*pro disign
*krieger uitlaat
*k&n luchtfilter
enz enz...
-
- Quad Expert
Ik heb een 42 en mijn botten zijn een 46. Je moet rekenen dat je met een dikke sok rijdt (ik heb zo van die Mx sokken) en dat ieder merk zijn maten anders indeelt. Zo heb ik in sommige schoenen een 42, in anderen een 44...Dutje#82 schreef:heb 46 en botten zijn 47Vyrena schreef:Dan heb je toch een maat te klein Heb jarenlang Sidi`s gedragen, zaten perfect, en ze leven nog steeds, want mn vriend rijd er nu mee. Heb ik geloof ik van 1999 en zijn niet kapot te krijgen.
grtzzzz