Dat was ook m'n eerste quad met versnellingen, was echt een superquad!!
Kweet wel niet hoeveel je ervoor betaalt.

Helemaal mee eens, koop een type waarvan de betrouwbaarheid gekend (en dus gegarandeerd!) is!Ivoman #7 schreef:Of je koopt goedkope quads die aan 't eind van de lijn je nog meer kosten dan een blaster met tal van opties opleverd.
Of je koopt ineens degelijk materiaal waar je aan 't eind van de lijn meer dan tevreden zal van zijn en geen van kopzorgen zal opdoen.
(zowel op fysiek als financieel vlak)
Bij de aankoop en keuze ve quad moet je niet proberen geld uit te sparen.
Dat komt je nog zuur te staan. M.a.w. na enkele maanden zeg je jezelf "had ik toch maar ineens degelijk gerief gekocht, dan liet ik nu zo geen adderlatingen"
Ga inderdaad voor een Yamaha Blaster & Suzuki LT80
Ze raden u dat aan, omdat ze er niet vanaf graken.. zou ik zo denkenwim9190 schreef:Sommige quadhandelaars raden mij een Masai of Aeon aan voor dit soort gebruik?
blijkbaar blijft er voor sommigen niet anders over dan de grote namen en is al de rest chinese brolAlfredo schreef:Alsof Yamaha of Suzuki elite merken zijn waar nooit iets stuk aan gaat en waar je onmiddellijk reserve onderdelen voor kan vinden. Als je een Masai (of iets dergelijks) bij een dealer koopt (desnoods tweedehands), krijg je er garantie op en ga je ook niet in de problemen komen met wisselstukken (en als je een 9-jarige knul op een quad zet, gaat er echt niet veel mislopen).
Ik ben er zeker van dat op dit forum (officiële) verdelers zitten van die zogenaamde 'derderangsmerken', die je wel verder kunnen helpen.
Ik geef toe dat er ook heel wat rommel tussenzit, koop dus geen 150cc die ze voor €700 naar je hoofd smijten, maar met een Kymco, Masai, ... kan je echt niet fout zitten.