Begin tuning Z
Begin tuning Z
Nu mn Z ongeveer een jaartje oud is zou ik graag aan tuning beginnen.
Qua uiterlijk is er al een beetje aan gesleutelt, maar nu is het vooral motor!
Kzou graag beginne met luchtfilter + wat daar rond zit allemaal, maar wat stellen jullie voor?
ik zou graag dit jaar stilletjes aan beginnen met wedstrijden te rijden, maar de quad zal ook soms nogis gebruikt worden om in dikke modder te rijden!
greetz,S
Qua uiterlijk is er al een beetje aan gesleutelt, maar nu is het vooral motor!
Kzou graag beginne met luchtfilter + wat daar rond zit allemaal, maar wat stellen jullie voor?
ik zou graag dit jaar stilletjes aan beginnen met wedstrijden te rijden, maar de quad zal ook soms nogis gebruikt worden om in dikke modder te rijden!
greetz,S
-
Blaster-boy
- Quadracer

- Berichten: 1276
- Lid geworden op: ma 04 apr, 2005 09:34
- Locatie: Bree-Tongerlo
nokkenassen , uitlaat , luchtfilter , cdi eventueel
yfz450 '04,vls chrome a arms,full leovince exhaust,dt one filter,+2 axle,polisport handguards,quadracing nerfs,steel brakelines,pro design killswitch,race cut fenders,one stickerset, axp bumper & frame guards , w tec nr plate (rear),Pro Taper bars,ProTaper barpad,Reiger stuurdemper,Holeshot HD & Duro Excavator op Douglas velg achteraan,...
ik zou eerst gewoon een uitlaat monteren, ik raad doma aan. bom van een uitlaat en mooi afgewerkt. zelfs de duitsers van zondag waren onder de indruk en willen zelfs dealer worden!
liefst een volledige lijn en dat in samenwerking met een pro flow kit van twinair.
dan ben je al een eindje verder!
liefst een volledige lijn en dat in samenwerking met een pro flow kit van twinair.
dan ben je al een eindje verder!
DQT Racing Team
DQT & Erasmus... One Team!
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
DQT & Erasmus... One Team!
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
-
Banshee-Boy
- Quadrunner

- Berichten: 867
- Lid geworden op: wo 10 mar, 2004 12:01
- Locatie: maaseik
- Contacteer:
welke machine is wel ideaal
een yfz doe je ook vanalles een trx doe je ook vanalles aan enzo vvoort
::::::: team dqt ::::::::::::
www.dqt.be
www.jumpingjet.be
www.technoflex.be DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
www.dqt.be
www.jumpingjet.be
www.technoflex.be DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
waar raad je aan te bestellen en eventuele prijzen?Hanzie schreef:ik zou eerst gewoon een uitlaat monteren, ik raad doma aan. bom van een uitlaat en mooi afgewerkt. zelfs de duitsers van zondag waren onder de indruk en willen zelfs dealer worden!
liefst een volledige lijn en dat in samenwerking met een pro flow kit van twinair.
dan ben je al een eindje verder!
greetz,S
fp mag dan wel een voorkeur zijn voor vele mensen, en een goede uitlaat, maar ik vind het uitzicht ECHT niet mooi!Bartie schreef:De z power kit anders he
TM36+ volledige FPe uitlaat
Ik ben er alvast zeer tevreden van .
kga wss voor een doma gaan!
Wat moet ik allemaal hebben voor een luchtfiltermod??
greetz,S
Tm36 met Doma lijn dan heSkicks schreef:fp mag dan wel een voorkeur zijn voor vele mensen, en een goede uitlaat, maar ik vind het uitzicht ECHT niet mooi!Bartie schreef:De z power kit anders he
TM36+ volledige FPe uitlaat
Ik ben er alvast zeer tevreden van .
kga wss voor een doma gaan!
Wat moet ik allemaal hebben voor een luchtfiltermod??
greetz,S
Luchfilter deksel eraf, snorkel eraf (deze dan dichtplakken) en powerlid van K&N erop om zo water en modder eruit te houden.
LTR-450
Goes 520 max
Member of Quadperformance Racing Team
Goes 520 max
Member of Quadperformance Racing Team
Kwaliteit van Fpe is totaal niets mis mee. Mijne staat er al meer dan een jaar op en nog zoals nieuw.Teunie schreef:Kwa afwerking raad ik ook Doma aan, FPe is kwa kwaliteit maar magertjes.
En dan het bekende verhaal denk ik, nokkenassen, cdi, carb. In die volgorde.
Dan volgorde van tuning zou ik persoonlijk eerst TM36 steken.
Als je een uitlaat steekt moet je hem toch afstellen, dyno kit kost al snel 80€ TM36 met sproeiers 300€.
En dan heb je teminste kracht bij in de lage toeren.
Daarna kan je nog altijd zien voor nokkenassen en cdi.
Denk dat de meeste Z-400 eerst getuned worden met TM36
LTR-450
Goes 520 max
Member of Quadperformance Racing Team
Goes 520 max
Member of Quadperformance Racing Team
maar een jetkit is niet echt nodig vind ik.
gewoon het juiste sproeiertje erin en je bent vertrokken als je enkel uitlaat en luchtfilter aanpast.
als je dan na een tijd weer extra vermogen wil kun je nog overgaan naar bv een tm36 en daar een set nokkenassen bij. dan is natuurlijk wel aan te raden om dyno naald enz te nemen.
gewoon het juiste sproeiertje erin en je bent vertrokken als je enkel uitlaat en luchtfilter aanpast.
als je dan na een tijd weer extra vermogen wil kun je nog overgaan naar bv een tm36 en daar een set nokkenassen bij. dan is natuurlijk wel aan te raden om dyno naald enz te nemen.
DQT Racing Team
DQT & Erasmus... One Team!
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
DQT & Erasmus... One Team!
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us


