Huevos 8 dvd
Ow ow, heb ik daar een gevoelig punt aangehaald ofzo? Wat was er dan juist kinderachtig aan mijn reactie? Beide punten waren correct, heb jij lekker pech als je er niet tegen kan.Dutje#82 schreef:zo'n kinderachtig reactie.. wil je zeggen download maar het kan hen geen barst schelen damn grow up you're self !!
gwn het gedacht alleen is veel vetter om op tv te kijken !
grtzzz
Ik weiger geld uit te geven aan een product dat met een kopieerbeveiliging komt en dus een overduidelijke beperking heeft ivm het maken van persoonlijke backups. DVD's blijven zo'n 2 jaar goed, als je ze in het doosje onder juiste temperatuur en vochtigheidsgraad bewaart. Bij mij is dat dus ongeveer 1 jaar en dan kan ik er een nieuwe kopen. Leuk om te weten dat die €30 weggesmeten geld is...
Gisteren nog heb ik een CD gekocht. Niet eentje van Sony waar je €25 voor betaalt en waar een rootkit bij zit die persoonlijke informatie verzameld, maar eentje van Pendulum (DnB), voor $0.99. Ik kon hem gewoon gratis downloaden uiteraard, maar dit systeem verdient mijn respect en dus ook mijn geld in dit geval.
Misschien moet je je mond eens leren houden als je andere mensen hun standpunt niet kent en er zelf niet over weet, Roderick. Dan kom je misschien net iets intelligenter over...
Dan doen die van jouw het blijkbaar beter dan de mijne. Bij mij sneuvelen die doosjes meestal en dan ben je genoodzaakt om ze in van die plastic hoesjes te steken. Het hangt er blijkbaar ook vanaf of er DVD-R of DVD+R gebruikt werd, de -R hebben een kortere levensduur en worden nu bijna niet meer gebruikt.
als ik al die films die ik hier op m'n pc staan heb, allemaal moest kopen.
dan moest ik al ergens op de wetstraat m'n job hebben.
je kan zo 'ns een paar films gaan kopen, maar telkens +30€ geven aan iets waar je dan zoiezo al minder naar kijkt, dan als je 't op pc zou staan hebben...
kweetniet ze, maar ik hou 't dan maar bij downloaden...
ik kijk niet of een ander er kan aan verdienen.. ik kijk of ik er niets aan moet uitgeven,,, kun jij egoïstisch vinden, ik vind 't gewoon slim
dan moest ik al ergens op de wetstraat m'n job hebben.
je kan zo 'ns een paar films gaan kopen, maar telkens +30€ geven aan iets waar je dan zoiezo al minder naar kijkt, dan als je 't op pc zou staan hebben...
kweetniet ze, maar ik hou 't dan maar bij downloaden...
ik kijk niet of een ander er kan aan verdienen.. ik kijk of ik er niets aan moet uitgeven,,, kun jij egoïstisch vinden, ik vind 't gewoon slim
Pure adrenaline attached with a license plate !
Het is best slim te noemen, maar als iedereen het zou doen dan zou het een flinke klap zijn voor de economie en dat zal jij ook merken.
Ik download ook weleens muziek, als ik het dan heel goed vind koop ik de cd. Anders werkt het gewoon niet, als iedereen van een band de muziek gaat downloaden dan kunnen ze er wel mee stoppen.
Zoals ik al eerder zei, stel je voor dat iemand uit Polen bij je baas wordt aangenomen en ze knikkeren jou er uit omdat die Pool het goedkoper kan, dan ben je ook niet blij.
Ik download ook weleens muziek, als ik het dan heel goed vind koop ik de cd. Anders werkt het gewoon niet, als iedereen van een band de muziek gaat downloaden dan kunnen ze er wel mee stoppen.
Zoals ik al eerder zei, stel je voor dat iemand uit Polen bij je baas wordt aangenomen en ze knikkeren jou er uit omdat die Pool het goedkoper kan, dan ben je ook niet blij.
-
- Quadfanaat
- Contacteer:
eeuwenoude discussie, ik download ook films, maar meestal of omdat ze nog niet in de bioscoop draaien/dvd uitgebracht zijn. en ik spaar liever wat geld voor een nieuwe quad
en zolang de film industrie nog steeds 20 miljoen kan betalen aan hun acteurs blijf ik downloaden
en zolang de film industrie nog steeds 20 miljoen kan betalen aan hun acteurs blijf ik downloaden
wil zodra hij zijn rijbewijs heeft ocasie Z400