Huevos 8 dvd

Deel hier je tips of een zelfgeschreven review
Dutje#82
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door Dutje#82 »

ralph heeft gelijk ! allè nieuwe dvd's van quad films ga ik kopen !
ten eerste betere kwaliteit, extra's en bonussen ,..

als je ze steeds download.. dan moeten ze geen meer maken ! want krijgen er geen geld voor terug !

grtzzzz
BERT'S RACING SHOP

For all You're Pic's WWW.NIFIN.BE
Alfredo
Quadracer
Quadracer

Bericht door Alfredo »

Dat zit in de prijs verrekent, dus verliezen doen ze er niet aan. Huevos is trouwens 1 grote sponsor deal, veel kost het hen niet om zo'n film in elkaar te steken.
Dutje#82
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door Dutje#82 »

zo'n kinderachtig reactie.. wil je zeggen download maar het kan hen geen barst schelen :roll: damn grow up you're self !!

gwn het gedacht alleen :mrgreen: is veel vetter om op tv te kijken !

grtzzz
BERT'S RACING SHOP

Ralph
Quad GOD
Quad GOD

Bericht door Ralph »

Alles wat ik leuk vind koop ik, zo ook cd's, je moet toch wel een beetje laten blijken dat je ze steunt in wat ze doen. Maar sommige begrijpen dat niet, totdat een ander die het goedkoper kan hun werk zal overnemen, dan begrijpen ze het...
stompie
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

Bericht door stompie »

is zekr schoner om op tv te zien ma da doe ik ook na de download via dvd player :wink: :lol:
--HoNdA 400--
Alfredo
Quadracer
Quadracer

Bericht door Alfredo »

Dutje#82 schreef:zo'n kinderachtig reactie.. wil je zeggen download maar het kan hen geen barst schelen :roll: damn grow up you're self !!

gwn het gedacht alleen :mrgreen: is veel vetter om op tv te kijken !

grtzzz
Ow ow, heb ik daar een gevoelig punt aangehaald ofzo? Wat was er dan juist kinderachtig aan mijn reactie? Beide punten waren correct, heb jij lekker pech als je er niet tegen kan.
Ik weiger geld uit te geven aan een product dat met een kopieerbeveiliging komt en dus een overduidelijke beperking heeft ivm het maken van persoonlijke backups. DVD's blijven zo'n 2 jaar goed, als je ze in het doosje onder juiste temperatuur en vochtigheidsgraad bewaart. Bij mij is dat dus ongeveer 1 jaar en dan kan ik er een nieuwe kopen. Leuk om te weten dat die €30 weggesmeten geld is...
Gisteren nog heb ik een CD gekocht. Niet eentje van Sony waar je €25 voor betaalt en waar een rootkit bij zit die persoonlijke informatie verzameld, maar eentje van Pendulum (DnB), voor $0.99. Ik kon hem gewoon gratis downloaden uiteraard, maar dit systeem verdient mijn respect en dus ook mijn geld in dit geval.

Misschien moet je je mond eens leren houden als je andere mensen hun standpunt niet kent en er zelf niet over weet, Roderick. Dan kom je misschien net iets intelligenter over...
Ralph
Quad GOD
Quad GOD

Bericht door Ralph »

Nou nou dat van die 2 jaar vind ik wel hele grote onzin hoor. Ik heb hier een kast vol met dvd's staan waarvan velen ouders zijn dan 2 jaar en die doen het allemaal nog perfect.
Alfredo
Quadracer
Quadracer

Bericht door Alfredo »

Dan doen die van jouw het blijkbaar beter dan de mijne. Bij mij sneuvelen die doosjes meestal en dan ben je genoodzaakt om ze in van die plastic hoesjes te steken. Het hangt er blijkbaar ook vanaf of er DVD-R of DVD+R gebruikt werd, de -R hebben een kortere levensduur en worden nu bijna niet meer gebruikt.
Dutje#82
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door Dutje#82 »

dat is dan uit sloridigheid :roll: bij mij leven ze ook langer...

maarja on topic !

grtz
BERT'S RACING SHOP

tointjuh
Quadracer
Quadracer

Bericht door tointjuh »

stompie schreef:is zekr schoner om op tv te zien ma da doe ik ook na de download via dvd player :wink: :lol:

doe je best. De meeste downloads van huevos zijn in klein formaat. Als je dat dan op je tv kijkt dan krijg je soo slecht beeld, dan word een rooie quad gewoon een rood blokje
Ralph
Quad GOD
Quad GOD

Bericht door Ralph »

Pff ja zo kan ik ook wel zeggen dat m'n auto maar 2 jaar mee gaat als ik hem tegen iedere boom knal die ik tegenkom. Als je normaal met je spullen omgaat dan is het geen enkel probleem.
Franky
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door Franky »

als ik al die films die ik hier op m'n pc staan heb, allemaal moest kopen.
dan moest ik al ergens op de wetstraat m'n job hebben.
je kan zo 'ns een paar films gaan kopen, maar telkens +30€ geven aan iets waar je dan zoiezo al minder naar kijkt, dan als je 't op pc zou staan hebben...
kweetniet ze, maar ik hou 't dan maar bij downloaden...
ik kijk niet of een ander er kan aan verdienen.. ik kijk of ik er niets aan moet uitgeven,,, kun jij egoïstisch vinden, ik vind 't gewoon slim
Pure adrenaline attached with a license plate !
Ralph
Quad GOD
Quad GOD

Bericht door Ralph »

Het is best slim te noemen, maar als iedereen het zou doen dan zou het een flinke klap zijn voor de economie en dat zal jij ook merken.

Ik download ook weleens muziek, als ik het dan heel goed vind koop ik de cd. Anders werkt het gewoon niet, als iedereen van een band de muziek gaat downloaden dan kunnen ze er wel mee stoppen.

Zoals ik al eerder zei, stel je voor dat iemand uit Polen bij je baas wordt aangenomen en ze knikkeren jou er uit omdat die Pool het goedkoper kan, dan ben je ook niet blij.
Even_Life
Quadfanaat
Quadfanaat
Contacteer:

Bericht door Even_Life »

eeuwenoude discussie, ik download ook films, maar meestal of omdat ze nog niet in de bioscoop draaien/dvd uitgebracht zijn. en ik spaar liever wat geld voor een nieuwe quad ;)

en zolang de film industrie nog steeds 20 miljoen kan betalen aan hun acteurs blijf ik downloaden
wil zodra hij zijn rijbewijs heeft ocasie Z400
Ralph
Quad GOD
Quad GOD

Bericht door Ralph »

Dat ligt bij Huevos wel anders, zegt niet dat die mannen geen grof geld verdienen ($2000 per show) maar het blijft altijd minder dan 20 miljoen voor een rolletje in een film.
Plaats reactie