Kymco KXR 250
Kymco KXR 250
Hallo iedereen,
Ik zou binnen een paar jaar een Kymco KXR 250 willen aanschaffen. Naar het schijnt rijd deze niet meer dan 90 ? Weten jullie soms de prijs van deze quad ? Als er verdelers onder jullie tussen zitten; laat me aub iets weten!
Met vriendelijke groeten: maxime803@hotmail.com
Ik zou binnen een paar jaar een Kymco KXR 250 willen aanschaffen. Naar het schijnt rijd deze niet meer dan 90 ? Weten jullie soms de prijs van deze quad ? Als er verdelers onder jullie tussen zitten; laat me aub iets weten!
Met vriendelijke groeten: maxime803@hotmail.com
-
- Quadrider
bij www.vlsquad.nl verkopen ze Kymco voor op de weg of in cross uit voering
yamaha yfz-450 2006 >>> spoorverbreders voor en achter, nerfbars, heel strips, blauwe aluminium tankdop, Van Hasselt uitlaat, maxis razr banden, yamaha bumpertje, reiger voor veren, cabron hood, schockwears veer hoezen, quad tech stickerset, ander stuur, pro design killswitch, yamaha stuur-rol
adres van kymco verdelers ?
Hallo, bedankt voor uw antwoord. Ik kan op de site geen adres vinden. Weet u soms een adres van Kymco verdelers. (omgeving oost - vlaanderen)
Alvast bedankt! maxime803@hotmail.com
Re: adres van kymco verdelers ?
Hier staan al de dealers op van België http://www.msainternational.com/site/re ... php?pays=2Max250 schreef:Hallo, bedankt voor uw antwoord. Ik kan op de site geen adres vinden. Weet u soms een adres van Kymco verdelers. (omgeving oost - vlaanderen)
YFM 700R
Bedankt voor de verdere info, ik heb nog een vraagje; is Kymco te vertrouwen? En klopt dit dat de Kymco KXR 250 4500 euro kost ?
ps. Hoe komt het dat er zo weinig dealers zijn van kymco in oost vlaanderen ?
Bedankt iedereen !
maxime803@hotmail.com
Bedankt iedereen !
maxime803@hotmail.com
Max250 schreef:Bedankt voor de verdere info, ik heb nog een vraagje; is Kymco te vertrouwen? En klopt dit dat de Kymco KXR 250 4500 euro kost ?
Bedankt iedereen !
maxime803@hotmail.com
Bij een dealer hier in de buurt kosten ze 4700, daar krijgt ge nog korting op, dus dat zal wel rond de 4500 liggen dan.
YFM 700R
Kymco is vooral bekend voor zijn scooters/lichte motoren. zijn nog niet zo lang met quads bezig wat waarschijnlijk de rede is dat er nog niet veel dealer de Kymco's verdelen. Na het groot succes ervan in Frankrijk hebben de verdelers hier ook meer vertrouwen gekregen in die Kymco's.
Of ze "betrouwbaar" (veronderstel dat je bedoelt duurzaam) zijn valt dus ook nog even af te wachten. Ik ben voorlopig toch redelijk tevreden met de mijne, vind het persoonlijk een ideale beginnersquad. staat nu ruim 3000 km op de teller en er zijn nog geen (grote) stukken aan geweest.
zoals reeds vermeld kosten ze rond de 4700 euro.
Of ze "betrouwbaar" (veronderstel dat je bedoelt duurzaam) zijn valt dus ook nog even af te wachten. Ik ben voorlopig toch redelijk tevreden met de mijne, vind het persoonlijk een ideale beginnersquad. staat nu ruim 3000 km op de teller en er zijn nog geen (grote) stukken aan geweest.
zoals reeds vermeld kosten ze rond de 4700 euro.
Maxxer 300 ?
Hallo iedereen, ik heb op adventure affairre in gent een Kymco Maxxer 300 gezien. Ik vind deze een prachtige quad ! Weet iemand de prijs hiervan ? Als u meer info heeft: maxime803@hotmail.com
Alvast bedankt !
Max250
Alvast bedankt !
Max250
Re: Maxxer 300 ?
5100 euro kijk eens op www.quadcentrale.beMax250 schreef:Hallo iedereen, ik heb op adventure affairre in gent een Kymco Maxxer 300 gezien. Ik vind deze een prachtige quad ! Weet iemand de prijs hiervan ? Als u meer info heeft: maxime803@hotmail.com
Alvast bedankt !
Max250
YFM 700R
Re: Maxxer 300 ?
je zal de maxxer in gent waarschijnlijk bij ons hebben zien staan op de stand bij a.t.t. racingMax250 schreef:Hallo iedereen, ik heb op adventure affairre in gent een Kymco Maxxer 300 gezien. Ik vind deze een prachtige quad ! Weet iemand de prijs hiervan ? Als u meer info heeft: maxime803@hotmail.com
Alvast bedankt !
Max250
de prijs : € 5.453
meer info : www.attracing.be
wij zijn gevestigd in burcht (antwerpen) kom gerust langs
grt timo
A.T.T. RACING www.attracing.be
Officieel deler Polaris,Kymco,E-Ton
Officieel deler Polaris,Kymco,E-Ton