Kymco KXR 250

Welke quad is voor mijn doeleinden best geschikt?
Plaats reactie
Max250
Toeschouwer
Toeschouwer

Kymco KXR 250

Bericht door Max250 »

Hallo iedereen,

Ik zou binnen een paar jaar een Kymco KXR 250 willen aanschaffen. Naar het schijnt rijd deze niet meer dan 90 ? Weten jullie soms de prijs van deze quad ? Als er verdelers onder jullie tussen zitten; laat me aub iets weten!

Met vriendelijke groeten: maxime803@hotmail.com
yfz-450 king of the quads
Quadrider
Quadrider

Bericht door yfz-450 king of the quads »

bij www.vlsquad.nl verkopen ze Kymco voor op de weg of in cross uit voering :wink:
yamaha yfz-450 2006 >>> spoorverbreders voor en achter, nerfbars, heel strips, blauwe aluminium tankdop, Van Hasselt uitlaat, maxis razr banden, yamaha bumpertje, reiger voor veren, cabron hood, schockwears veer hoezen, quad tech stickerset, ander stuur, pro design killswitch, yamaha stuur-rol
Max250
Toeschouwer
Toeschouwer

adres van kymco verdelers ?

Bericht door Max250 »

Hallo, bedankt voor uw antwoord. Ik kan op de site geen adres vinden. Weet u soms een adres van Kymco verdelers. (omgeving oost - vlaanderen)

Alvast bedankt! maxime803@hotmail.com
Teunie
Pro Quadrider
Pro Quadrider
Contacteer:

Bericht door Teunie »

Volgens Quad Activ magazine haalt de 300cc versie nog geen 90, dus de 250 zal daar nog iets onder zitten waarschijnlijk.
DQT -Dangerous Quadracing Team-

"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
bramcup
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door bramcup »

mijn Kymco urban quad (MXU) 250 rijdt just 90 (iets meer zelfs) in warme toestand, als ie koud is dan rijdt ie zo een 85.

Heb wel al gehoord dat niet alle kxr/mxu's dit halen, zal dus ook wel een beetje aan de afstelling van de motor liggen ed.

Bram
Joel
Quadrider
Quadrider

Re: adres van kymco verdelers ?

Bericht door Joel »

Max250 schreef:Hallo, bedankt voor uw antwoord. Ik kan op de site geen adres vinden. Weet u soms een adres van Kymco verdelers. (omgeving oost - vlaanderen)

Alvast bedankt! maxime803@hotmail.com
Hier staan al de dealers op van België http://www.msainternational.com/site/re ... php?pays=2
YFM 700R
Max250
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door Max250 »

Bedankt voor de verdere info, ik heb nog een vraagje; is Kymco te vertrouwen? En klopt dit dat de Kymco KXR 250 4500 euro kost ?

ps. Hoe komt het dat er zo weinig dealers zijn van kymco in oost vlaanderen ?

Bedankt iedereen !
maxime803@hotmail.com
Joel
Quadrider
Quadrider

Bericht door Joel »

Max250 schreef:Bedankt voor de verdere info, ik heb nog een vraagje; is Kymco te vertrouwen? En klopt dit dat de Kymco KXR 250 4500 euro kost ?

ps. Hoe komt het dat er zo weinig dealers zijn van kymco in oost vlaanderen ?

Bedankt iedereen !
maxime803@hotmail.com

Bij een dealer hier in de buurt kosten ze 4700, daar krijgt ge nog korting op, dus dat zal wel rond de 4500 liggen dan.
YFM 700R
bramcup
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door bramcup »

Kymco is vooral bekend voor zijn scooters/lichte motoren. zijn nog niet zo lang met quads bezig wat waarschijnlijk de rede is dat er nog niet veel dealer de Kymco's verdelen. Na het groot succes ervan in Frankrijk hebben de verdelers hier ook meer vertrouwen gekregen in die Kymco's.

Of ze "betrouwbaar" (veronderstel dat je bedoelt duurzaam) zijn valt dus ook nog even af te wachten. Ik ben voorlopig toch redelijk tevreden met de mijne, vind het persoonlijk een ideale beginnersquad. staat nu ruim 3000 km op de teller en er zijn nog geen (grote) stukken aan geweest.

zoals reeds vermeld kosten ze rond de 4700 euro.

Afbeelding
Max250
Toeschouwer
Toeschouwer

Maxxer 300 ?

Bericht door Max250 »

Hallo iedereen, ik heb op adventure affairre in gent een Kymco Maxxer 300 gezien. Ik vind deze een prachtige quad ! Weet iemand de prijs hiervan ? Als u meer info heeft: maxime803@hotmail.com

Alvast bedankt !

Max250
Joel
Quadrider
Quadrider

Re: Maxxer 300 ?

Bericht door Joel »

Max250 schreef:Hallo iedereen, ik heb op adventure affairre in gent een Kymco Maxxer 300 gezien. Ik vind deze een prachtige quad ! Weet iemand de prijs hiervan ? Als u meer info heeft: maxime803@hotmail.com

Alvast bedankt !

Max250
5100 euro kijk eens op www.quadcentrale.be
YFM 700R
timo
Quadfanaat
Quadfanaat
Contacteer:

Re: Maxxer 300 ?

Bericht door timo »

Max250 schreef:Hallo iedereen, ik heb op adventure affairre in gent een Kymco Maxxer 300 gezien. Ik vind deze een prachtige quad ! Weet iemand de prijs hiervan ? Als u meer info heeft: maxime803@hotmail.com

Alvast bedankt !

Max250
je zal de maxxer in gent waarschijnlijk bij ons hebben zien staan op de stand bij a.t.t. racing
de prijs : € 5.453
meer info : www.attracing.be
wij zijn gevestigd in burcht (antwerpen) kom gerust langs :wink:

grt timo
A.T.T. RACING www.attracing.be
Officieel deler Polaris,Kymco,E-Ton
frank
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door frank »

Hallo,ik ben nieuw op de forum. het lijkt me leuk om met mensen met de zefde hobby te communiceren.zelf rij ik sinds oktober 2005 met een maxxer 300,ik heb er al veel plezier met beleefd.ik heb er wel spoorverbreders op geplaatst .tot slot bij Deliege in Merelbeke verkopen ze Kymco mvg.
broozi
Quadfanaat
Quadfanaat

Bericht door broozi »

bij att in burgt verkopen ze kymco is een goed adres
:applaus:
Plaats reactie