grizzly 660 tuning
-
- Toeschouwer
- Berichten: 1
- Lid geworden op: di 21 feb, 2006 19:31
- Locatie: amersfoort
- Contacteer:
grizzly 660 tuning
Hoi, Weet iemand hoe ik mijn grizzly 660 uit 2005 sneller kan maken en een hogere topsnelheid kan geven. Ik heb reeds een snellere uitlaat.
Ik heb gehoord dat er ook een sproeierkit is, alleen brand die de vulling uit mijn uitlaat omdat ik ook veel op de weg rijd (vol gas) en het hele zaakje wel er warm wordt.
Wie helpt mij verder?
bvd m vr gr Paul
paul.aldenkamp@planet.nl
Ik heb gehoord dat er ook een sproeierkit is, alleen brand die de vulling uit mijn uitlaat omdat ik ook veel op de weg rijd (vol gas) en het hele zaakje wel er warm wordt.
Wie helpt mij verder?
bvd m vr gr Paul
paul.aldenkamp@planet.nl
-
- Quadracer
- Berichten: 1393
- Lid geworden op: ma 06 jun, 2005 23:07
- Locatie: Oost-Vlaanderen
- Contacteer:
idd, is cardan aandrijving, vraag eens wat meer informatie bij brute force op het forum, die heeft het één en het ander veranderd aan zijn utilitymunnie schreef:is tog cadan aandrijving ?
greetz
http://www.qc-xplode.be" onclick="window.open(this.href);return false;
A new quad generation is born !
A new quad generation is born !
-
- Easy Quadrider
- Berichten: 122
- Lid geworden op: ma 27 jun, 2005 22:29
- Locatie: Aan de rand van de beschaving
Ik heb dan wel een Kawa Brute Force maar er is ondertussen al iets aan gedaan.
Ten eerste andere hogere en bredere banden. ( in jou geval zou ik dus wel hogere maar geen bredere banden pakken)
Ten tweede een dynojet kit. Zorgt voor een beter mengsel en een vluggere acceleratie.
Ten derde een andere CDI ( Dit staat nog in de kinderschoenen en is alleen nog maar beschikbaar voor de Brute Force)
Ten vierde een Inox uitlaat maar wel met originele demper.
En met al deze aan passingen is met topsnelheid dus wel met 6 km/u gestegen , dus waardeloos.
Dat weet ik maar ik had gekozen voor koppel en kracht en dat is me dus wel gelukt. Heb nu ongeveer tegen de 80 pk op de wielen.
Om een Griz harder te laten gaan kun je dus weinig aan veranderen, alleen een paar grotere banden.
Maar hij zal op deze manier wel heeeeeeeeeeeel vlug verslijten.
Een griz is gemaakt om te werken niet om mee te vliegen.
Koop dan liever een ander soort quad.
En anders berust erin dat hij maar zo hard gaat.
En trouwens bij hoge snelheden zal de motor konstant in het rode gebied van de toeren staan en de vario vind dat ook niet zo lekker.
Ten eerste andere hogere en bredere banden. ( in jou geval zou ik dus wel hogere maar geen bredere banden pakken)
Ten tweede een dynojet kit. Zorgt voor een beter mengsel en een vluggere acceleratie.
Ten derde een andere CDI ( Dit staat nog in de kinderschoenen en is alleen nog maar beschikbaar voor de Brute Force)
Ten vierde een Inox uitlaat maar wel met originele demper.
En met al deze aan passingen is met topsnelheid dus wel met 6 km/u gestegen , dus waardeloos.
Dat weet ik maar ik had gekozen voor koppel en kracht en dat is me dus wel gelukt. Heb nu ongeveer tegen de 80 pk op de wielen.
Om een Griz harder te laten gaan kun je dus weinig aan veranderen, alleen een paar grotere banden.
Maar hij zal op deze manier wel heeeeeeeeeeeel vlug verslijten.
Een griz is gemaakt om te werken niet om mee te vliegen.
Koop dan liever een ander soort quad.
En anders berust erin dat hij maar zo hard gaat.
En trouwens bij hoge snelheden zal de motor konstant in het rode gebied van de toeren staan en de vario vind dat ook niet zo lekker.
Can-am Outlander 650
Belgium's Toughest Atv Team
Belgium's Toughest Atv Team
-
- Toeschouwer
- Berichten: 13
- Lid geworden op: vr 22 apr, 2005 21:27
- Locatie: Wijnberg 74 3202 Rillaar
80pk????Wild cat schreef:Ik heb dan wel een Kawa Brute Force maar er is ondertussen al iets aan gedaan.
Ten eerste andere hogere en bredere banden. ( in jou geval zou ik dus wel hogere maar geen bredere banden pakken)
Ten tweede een dynojet kit. Zorgt voor een beter mengsel en een vluggere acceleratie.
Ten derde een andere CDI ( Dit staat nog in de kinderschoenen en is alleen nog maar beschikbaar voor de Brute Force)
Ten vierde een Inox uitlaat maar wel met originele demper.
En met al deze aan passingen is met topsnelheid dus wel met 6 km/u gestegen , dus waardeloos.
Dat weet ik maar ik had gekozen voor koppel en kracht en dat is me dus wel gelukt. Heb nu ongeveer tegen de 80 pk op de wielen.
Om een Griz harder te laten gaan kun je dus weinig aan veranderen, alleen een paar grotere banden.
Maar hij zal op deze manier wel heeeeeeeeeeeel vlug verslijten.
Een griz is gemaakt om te werken niet om mee te vliegen.
Koop dan liever een ander soort quad.
En anders berust erin dat hij maar zo hard gaat.
En trouwens bij hoge snelheden zal de motor konstant in het rode gebied van de toeren staan en de vario vind dat ook niet zo lekker.
DQT -Dangerous Quadracing Team-
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
-
- Easy Quadrider
- Berichten: 122
- Lid geworden op: ma 27 jun, 2005 22:29
- Locatie: Aan de rand van de beschaving
Ja je hebt het goed gelezen.Teunie schreef:80pk????Wild cat schreef:Ik heb dan wel een Kawa Brute Force maar er is ondertussen al iets aan gedaan.
Ten eerste andere hogere en bredere banden. ( in jou geval zou ik dus wel hogere maar geen bredere banden pakken)
Ten tweede een dynojet kit. Zorgt voor een beter mengsel en een vluggere acceleratie.
Ten derde een andere CDI ( Dit staat nog in de kinderschoenen en is alleen nog maar beschikbaar voor de Brute Force)
Ten vierde een Inox uitlaat maar wel met originele demper.
En met al deze aan passingen is met topsnelheid dus wel met 6 km/u gestegen , dus waardeloos.
Dat weet ik maar ik had gekozen voor koppel en kracht en dat is me dus wel gelukt. Heb nu ongeveer tegen de 80 pk op de wielen.
Om een Griz harder te laten gaan kun je dus weinig aan veranderen, alleen een paar grotere banden.
Maar hij zal op deze manier wel heeeeeeeeeeeel vlug verslijten.
Een griz is gemaakt om te werken niet om mee te vliegen.
Koop dan liever een ander soort quad.
En anders berust erin dat hij maar zo hard gaat.
En trouwens bij hoge snelheden zal de motor konstant in het rode gebied van de toeren staan en de vario vind dat ook niet zo lekker.
En kan na volledige afwerking van de cdi zelfs nog iets meer worden.
Can-am Outlander 650
Belgium's Toughest Atv Team
Belgium's Toughest Atv Team
-
- Quad GOD
- Berichten: 7138
- Lid geworden op: vr 10 jan, 2003 08:13
- Locatie: Beselare
- Contacteer:
Heb je Moose power module al geprobeerd ? Beste wat je kan doen ! Haalt aantal beperkingen weg, is gewoon plug and play en kan weer verwijderd worden, niet goed geld terug ! Enkel voor Kawa, niet voor GrizzlyWild cat schreef:Ik heb dan wel een Kawa Brute Force maar er is ondertussen al iets aan gedaan.
Ten eerste andere hogere en bredere banden. ( in jou geval zou ik dus wel hogere maar geen bredere banden pakken)
Ten tweede een dynojet kit. Zorgt voor een beter mengsel en een vluggere acceleratie.
Ten derde een andere CDI ( Dit staat nog in de kinderschoenen en is alleen nog maar beschikbaar voor de Brute Force)
Ten vierde een Inox uitlaat maar wel met originele demper.
En met al deze aan passingen is met topsnelheid dus wel met 6 km/u gestegen , dus waardeloos.
Dat weet ik maar ik had gekozen voor koppel en kracht en dat is me dus wel gelukt. Heb nu ongeveer tegen de 80 pk op de wielen.
Om een Griz harder te laten gaan kun je dus weinig aan veranderen, alleen een paar grotere banden.
Maar hij zal op deze manier wel heeeeeeeeeeeel vlug verslijten.
Een griz is gemaakt om te werken niet om mee te vliegen.
Koop dan liever een ander soort quad.
En anders berust erin dat hij maar zo hard gaat.
En trouwens bij hoge snelheden zal de motor konstant in het rode gebied van de toeren staan en de vario vind dat ook niet zo lekker.
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
-
- Quadrunner
- Berichten: 933
- Lid geworden op: ma 28 nov, 2005 19:53
- Locatie: zelzate
- Contacteer:
@NoLimit die zit er bij hem al op stond in het Activ QuadMagazine
engine-addicted - Yamaha Rhino - RRC - www.vlaanderen4x4.be -
-
- Quadrunner
- Berichten: 933
- Lid geworden op: ma 28 nov, 2005 19:53
- Locatie: zelzate
- Contacteer:
als jeroen zegt 80 zal da wel zo zijn en die 80PK gebruikt hij niet voor snelheid, het gaat hem om de power in het veld/spoor/drabBrechty schreef:80 pk met een brute op het achterwiel .... mag dan nog met een andere cdi , dyno en uitlaat zijn .... maar da is toch iets te hoog gegrepen hoor wild .Zal eerder 65-70 zijn denk ik.
Srr als ek verkeerd ben uiteraard ma als zo is kunde gij met uw 80 pk zelf ne yfz, shee , enz.. kloppen.
Es testen é
engine-addicted - Yamaha Rhino - RRC - www.vlaanderen4x4.be -