Banshee 350 en de snelheid??

Welke quad is voor mijn doeleinden best geschikt?
shy fx
Quadrider
Quadrider

Bericht door shy fx »

IK heb een mooi filmpje gevonden die een Banshee vs ford mustang GT (400pk ofzo)

echt te vet hoe snel trekt zoon banshee eigenlijke van 0 naar 100 in 7 seconden ofzo??
pitbullterrier
Toeschouwer
Toeschouwer
Contacteer:

Bericht door pitbullterrier »

mikebike schreef:
shy fx schreef:daar ben is dus naar opzoek naar banshee met kenteken heeft miss iemand een link waar zoiets staat ronde de €5000
voor 5000€ zul je nimmer een banshee met nederlands kenteken vinden..en omdat je het de hele tijd over het benzine verbruik hebt,kun je beter geen banshee kopen,je koopt een banshee niet voor de zuinigheid,maar voor de brute/felle pk`s dat er uit komt,en die worden mogelijk gemaakt door de benzine die er bij lange doorheen loopt..
mijn advies-koop een derbi 250 voor 5 ruggen(of zoiets vergelijkbaars),maar iig GEEN chinese rommel..
Van der Ham in nieuwland heeft er 1 voor 5500 met kenteken!!
scottusa
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door scottusa »

shy fx schreef:IK heb een mooi filmpje gevonden die een Banshee vs ford mustang GT (400pk ofzo)

echt te vet hoe snel trekt zoon banshee eigenlijke van 0 naar 100 in 7 seconden ofzo??
is alles behalve een stock banshee :)
en ik denk dat hij wel sneller is
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us

Dangerous
Quadracing
Team
mikebike
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door mikebike »

pitbullterrier schreef:
mikebike schreef:
shy fx schreef:daar ben is dus naar opzoek naar banshee met kenteken heeft miss iemand een link waar zoiets staat ronde de €5000
voor 5000€ zul je nimmer een banshee met nederlands kenteken vinden..en omdat je het de hele tijd over het benzine verbruik hebt,kun je beter geen banshee kopen,je koopt een banshee niet voor de zuinigheid,maar voor de brute/felle pk`s dat er uit komt,en die worden mogelijk gemaakt door de benzine die er bij lange doorheen loopt..
mijn advies-koop een derbi 250 voor 5 ruggen(of zoiets vergelijkbaars),maar iig GEEN chinese rommel..
Van der Ham in nieuwland heeft er 1 voor 5500 met kenteken!!
5500=geen 5000..en hij zal wel gaar zijn..
Een Suzuki lt 50 voor mijn zoon..en ik een Tricker :-)
kaxondito
Toeschouwer
Toeschouwer

.

Bericht door kaxondito »

de banshee is een ware prestatie machine al zeg ik het zelf, het is totaal anders als andere quad, geluid, acceleratie, snelheid, koppelkromme.. ik ben zelf in bezit van een yfz450 en een banshee en ze bevallen mij beide zeer, als zg ik het zelf, ga je voro snelheid en agressiviteit neem dan de banshee.. ga je voor plezierig en rustiger rijden, is de banshee een afrade.r. aan jou de keus :shock:
Banshee & Yfz450 power
Plaats reactie