voor de DS,Batterij is verbetert voor 2006, anders geen problemen met de electriciteit voor gehad, voor de rest uitstekende quad volgens mijn ondervindingen voor enduro werk, geen probleem om iets anders bij te houden op welk terrein ook, buiten crossparcour
greetz Prodigy
bombardier 650 polaris predator of raptor 700
[quote="HUMMER"]voor trial en dergelijke stoten koop je dan ook een utility, en als je zo zwaar gaat offroaden zeker....
ik rij om het op te delen soft-offroad(lees: alles waar je zonder meer door geraakt en zonder winche, dus geen hellingen waarvan je op je rug vliegt) en wie zegt dat het zo niet te doen is, die hoort niet thuis op een quad maar in de tennisclub ofzo...
er bestaan ook trials voor 2x4 en niet enkel voor utility maar ook voor sportquads en het is toch makkelijk als je op dat moment een achteruit op je quad hebt staan
en natuurlijk is dat te doen alles kan hé als je wilt maar het is toch een groot gemak als er een achteruit opstaat
ik vind dat bomb er al lang 1 had mogen opzetten bij de ds
grt timo
ik rij om het op te delen soft-offroad(lees: alles waar je zonder meer door geraakt en zonder winche, dus geen hellingen waarvan je op je rug vliegt) en wie zegt dat het zo niet te doen is, die hoort niet thuis op een quad maar in de tennisclub ofzo...
er bestaan ook trials voor 2x4 en niet enkel voor utility maar ook voor sportquads en het is toch makkelijk als je op dat moment een achteruit op je quad hebt staan
en natuurlijk is dat te doen alles kan hé als je wilt maar het is toch een groot gemak als er een achteruit opstaat
ik vind dat bomb er al lang 1 had mogen opzetten bij de ds
grt timo
A.T.T. RACING www.attracing.be
Officieel deler Polaris,Kymco,E-Ton
Officieel deler Polaris,Kymco,E-Ton
-
- Toeschouwer