batterij steken
-
vanpee jelle
- Quadracer

-
vanpee jelle
- Quadracer

heb in het weekend men quad nog eens open gezwierd. Nu vond ik twee van die blokjes dat op een gelijkrichter trekken, nu de ene was met koelvinnen en twee draadjes en de andere was zonder koelvinnen en maar met een draadje. Wat is wat? Ik kan er nigoe aan uit kunt gedit uitmeten en hoedan? 
raptor 660 power
-
vanpee jelle
- Quadracer

vanpee jelle schreef:heb in het weekend men quad nog eens open gezwierd. Nu vond ik twee van die blokjes dat op een gelijkrichter trekken, nu de ene was met koelvinnen en twee draadjes en de andere was zonder koelvinnen en maar met een draadje. Wat is wat? Ik kan er nigoe aan uit kunt gedit uitmeten en hoedan?
Het blokje met koelvinnen is de regulator(gelijkrichter) en het blokje zonder koelvinnen is waarschijnlijk een condensator!
Greetz
Yamaha Banshee 350 2011 (kleuren 2007)"Low-Rider"
Ik veronderstel alleen maar dat het een condensator is,van kawasaki ken ik niet veel k werk alleen aan Honda Yamaha en Suzuki!Ralph schreef:Waarom zou je er een condensator op zetten
Is het trouwens een 2-takt of 4-takt?
Greetz
Laatst gewijzigd door jenzie op wo 15 mar, 2006 15:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Is dat geen spoel? En ik denk dat dat weinig met 2 of 4-takt te maken heeftjenzie schreef: Ik veronderstel alleen maar dat het een condensator is,van kawasaki ken ik niet veel k werk alleen aan Honda Yamaha en Suzuki!
Is het trouwens een 2-takt of 4-takt?Bij 2-takt staat er een condensator in de onstekingskring!
Daarom dat ik dat veronderstel!
"Het is beter om je mond te houden en als idioot over te komen dan om hem open te doen en alle twijfel weg te nemen"
Jawel maar buiten die spoel staat er ook nog een condensator in de stroomkring van de ontsteking bij sommige motoren! hier gebeurt detuumke schreef:Is dat geen spoel? En ik denk dat dat weinig met 2 of 4-takt te maken heeftjenzie schreef: Ik veronderstel alleen maar dat het een condensator is,van kawasaki ken ik niet veel k werk alleen aan Honda Yamaha en Suzuki!
Is het trouwens een 2-takt of 4-takt?Bij 2-takt staat er een condensator in de onstekingskring!
Daarom dat ik dat veronderstel!
ontsteking door elektronische ontlading van de condensator !Maar zoals ik al zei,van kawasaki weet k niet veel qua ontsteking dus ik sugereer maar!
Greetz
-
vanpee jelle
- Quadracer

-
vanpee jelle
- Quadracer

-
vanpee jelle
- Quadracer