50cc quad opvoeren
hey lui alvast bedankt voor de dingen he ben gister in 1X geslaagd voor men certificaat en heb vandaag men verzekering gekregen.
zit alleen nog met 1 probleem... aangezien de kappen van plastic( neem ik aan) of weet ik veel wat dan ook zijn aangezien ze erg buigzaam zijn. als je ze doet spuiten en de achter kap beweegt wat is het dan niet zo dat de verf loslaat of los brokkelt? miss dat iemand me hier ff uit wilt helpen en maybe wil zegge wat ik hier voor moet doen dat het niet gebeurd.
alvast hartelijk bedankt
zit alleen nog met 1 probleem... aangezien de kappen van plastic( neem ik aan) of weet ik veel wat dan ook zijn aangezien ze erg buigzaam zijn. als je ze doet spuiten en de achter kap beweegt wat is het dan niet zo dat de verf loslaat of los brokkelt? miss dat iemand me hier ff uit wilt helpen en maybe wil zegge wat ik hier voor moet doen dat het niet gebeurd.
alvast hartelijk bedankt
----->kawasaki klf 300 B<-----
http://www.demodderberen.be/forum/garag ... cle&CID=41
----- MH RYZ Enduro------
Bidalot HMR/2 Doppler Krukas Dellorto 17,5MM
mja ik vind het maar een beetje een afzetter om het zo te vragen. hij is nogal duur voor de spullen die hij verkoopt. maja ieder zijn eigen mening.
maar tog hartstikke bedankt voor je hulp
weet iemand trouwens of je plastic kappen goed kan herspuiten? omdat rechts achter mijn kap erg flexibel is en los zit. ben ik bang dat het me er dan weer vanaf brokkeld...
weet iemand trouwens of je plastic kappen goed kan herspuiten? omdat rechts achter mijn kap erg flexibel is en los zit. ben ik bang dat het me er dan weer vanaf brokkeld...
-
- Quad Expert
- Contacteer:
quad-racerrr schreef:mja ik vind het maar een beetje een afzetter om het zo te vragen. hij is nogal duur voor de spullen die hij verkoopt. maja ieder zijn eigen mening.
hardhorig zeker
NEEN plastiek kan je nioet herspuiten,gaat wel maar niet bij een quad omdat het te grote oppervlakken zijn en buigen.
kwam het ook maar tovalig tegen hoor die site en denk een kereltje vroeg nog op het Forum over zijn 50 te tunen dusjah............quad-racerrr schreef:mja ik vind het maar een beetje een afzetter om het zo te vragen. hij is nogal duur voor de spullen die hij verkoopt. maja ieder zijn eigen mening.
----->kawasaki klf 300 B<-----
-
- Easy Quadrider
- Contacteer:
Hij gaat er geen merk opzetten maar gebruikt wel het fototje van het merk..becon schreef:Ik weet niet waar je het van heb dat ik geen uitlaat heb voor de access 50/100 long body maar ik heb ze wel. En die uitlaat is NIET VAN het merk Technigas ik ga er geen merk op zetten als het niet da merk is.adlyRocky schreef:Becon heeft er geen uitlaar voor die zetten hun eigen naampje eronder op
een product van een ander Die uitlaat is de Technigas Quader wordt bij Tiben verkocht importeur Techigas voor nl...
Zet er gewoon op technigas Quader op en niet becon die heb je niet zelf laten maken.
want ik zie duidelijk technigas staan
Zelfs op de url naam staat technigas
Linhai 260 Black Forest Edition and Polaris Predator 500
-
- Quadfanaat
dammz
zoude da beter nie vragen allemaal op een scooterforum, c21(bidalot) enal, da ne post voor een quadforum . Of moete we nu ook al scooterspulletjes onder die banchee's rammen. .Of ne raptor 700 mee nen dax-uitlaat pk's op top.
Stunting is my life, mud is the place that I drive & my drinking team has a racing problem!
kweet nii of je et door heb maar ik heb een 50 cc quad dus ik zit op een quad site als ik een scooter had zat ik nu hier niet. maja aangezien een quad tog wat anders is dan een scooter en anders gemaakt is kan ik hier het beste terecht. alleen er ligt een scooter blok onder.
over paar weke worden kappen tog gespoten. ik merk wel hoe ze hier uit komen. ben bij iemand geweest die dat deed en zei dat het ging. en aangezien het tog gratis gedaan wordt kan ik altijd proberen. verder wat er nog gedaan wordt::::
-70cc
-carterkap(ofzoiets) chrome kleur
-grondig schoon gemaakt
-frame wordt miss herspote
en de rest dat zien we dan wel als er nog iets aan moet gebeuren
groets
michiel
over paar weke worden kappen tog gespoten. ik merk wel hoe ze hier uit komen. ben bij iemand geweest die dat deed en zei dat het ging. en aangezien het tog gratis gedaan wordt kan ik altijd proberen. verder wat er nog gedaan wordt::::
-70cc
-carterkap(ofzoiets) chrome kleur
-grondig schoon gemaakt
-frame wordt miss herspote
en de rest dat zien we dan wel als er nog iets aan moet gebeuren
groets
michiel