Quad start wel, maar gas geven is stilvallen
-
- Toeschouwer
Quad start wel, maar gas geven is stilvallen
Ik heb iets raars, ben mee mijne blasterke zonder naft gevallen, mijn vriendin, goed als ze is komt een pulleke naft brengen. Quadje start terug, maar gas geven ging nie...
Ikke naar huis en dacht zoals velen denken...vuiltje in carburator.
Heb alles overlopen. Luchtfilter gekuist, carburator volledig gekuist, gashendel bekeken , gasklep bekeken, rietvalfke in orde.
Nu monteerde ik alles terug op hoop van zegen. Starten blijkt geen probleem te zijn, draait mooi zoals anders, maar vanaf dat ik nog maar het minste gas geef valt hij telkens dood met een knal uit de uitlaat als gevolg. Heb al eens gebeld naar ''DeLiege'' en zij dat er vuil zat in mijn carburator aan da klein vijsje naast sproeier. Ik terug alles open gesmeten, nogmaals gekuist, maar probleem blijft hetzelfde.
Weet er toevallig iemand een antwoord op mijn probleempje?
Greetz.
Ikke naar huis en dacht zoals velen denken...vuiltje in carburator.
Heb alles overlopen. Luchtfilter gekuist, carburator volledig gekuist, gashendel bekeken , gasklep bekeken, rietvalfke in orde.
Nu monteerde ik alles terug op hoop van zegen. Starten blijkt geen probleem te zijn, draait mooi zoals anders, maar vanaf dat ik nog maar het minste gas geef valt hij telkens dood met een knal uit de uitlaat als gevolg. Heb al eens gebeld naar ''DeLiege'' en zij dat er vuil zat in mijn carburator aan da klein vijsje naast sproeier. Ik terug alles open gesmeten, nogmaals gekuist, maar probleem blijft hetzelfde.
Weet er toevallig iemand een antwoord op mijn probleempje?
Greetz.
-
- Quadracer
-
- Quadracer
handrem dat slecht contact geeft, membraantje kapot, u naftekraantje dicht
dat zal het zowat zijn dat er KAN mankeren
Spoorverbreders achteraan( self made)
velgen gedraaid vooraan
Boze blik voorkap (self made)
Nerfbars (Xtreme parts)
Van Hasselt uitlaatlijn!
Handbeschermers Powermadds
maier spartborden
zwarte velgen
bredere A-armen komen niet meer
velgen gedraaid vooraan
Nerfbars (Xtreme parts)
Van Hasselt uitlaatlijn!
maier spartborden
zwarte velgen
-
- Quadracer
- Contacteer:
naftekraantje dicht kan niet he, want dan zou hij hem na verschillende pogingen niet steeds gestart krijgenZJORS schreef:handrem dat slecht contact geeft, membraantje kapot, u naftekraantje dicht
http://www.qc-xplode.be" onclick="window.open(this.href);return false;
A new quad generation is born !
A new quad generation is born !
MMM nochtans hebbeket is voorgehad maja kweet het is mss niet mogelijk
Spoorverbreders achteraan( self made)
velgen gedraaid vooraan
Nerfbars (Xtreme parts)
Van Hasselt uitlaatlijn!
maier spartborden
zwarte velgen
velgen gedraaid vooraan
Nerfbars (Xtreme parts)
Van Hasselt uitlaatlijn!
maier spartborden
zwarte velgen
-
- Toeschouwer
Dat is het juist, hij start wel en hij draait mooi op rolantie. maar vanaf je nog maar een beetje aan de duimgas komt valt hij dood.
rietvalve is in orde carbu en luchtfilter zijn uitgekuist.
benzine kraan staat open...
choke werkt nog perfect.
Starten is geen probleem, en hij blijft mooi draaien maar een beetje gas geven en hij valt stil
Ik weet het echt nie meer
iemand nog sugesties
rietvalve is in orde carbu en luchtfilter zijn uitgekuist.
benzine kraan staat open...
choke werkt nog perfect.
Starten is geen probleem, en hij blijft mooi draaien maar een beetje gas geven en hij valt stil
Ik weet het echt nie meer
iemand nog sugesties
-
- Quadracer
ik heb dat ook gehad , moet ge eens uwe schijfrem vanachter bitje probere te verschuiven , mijne handrem bleef ook plakken , had'k 10€ betaald om in neeroeteren te gaan rijden en hij wouw niet vooruit
nu bleek dat dat het probleem was
nu bleek dat dat het probleem was
yfz450 '04,vls chrome a arms,full leovince exhaust,dt one filter,+2 axle,polisport handguards,quadracing nerfs,steel brakelines,pro design killswitch,race cut fenders,one stickerset, axp bumper & frame guards , w tec nr plate (rear),Pro Taper bars,ProTaper barpad,Reiger stuurdemper,Holeshot HD & Duro Excavator op Douglas velg achteraan,...
-
- Quadracer
als hij gene vonk zou geven kon hij hem al niet gestart krijgen heVincenzo schreef:al eens een nieuw boegieke gestoken?
yfz450 '04,vls chrome a arms,full leovince exhaust,dt one filter,+2 axle,polisport handguards,quadracing nerfs,steel brakelines,pro design killswitch,race cut fenders,one stickerset, axp bumper & frame guards , w tec nr plate (rear),Pro Taper bars,ProTaper barpad,Reiger stuurdemper,Holeshot HD & Duro Excavator op Douglas velg achteraan,...