ok BLING BLING en dat doet ie. ben benieuwd naar het eindresultaat!MEU962 schreef:Is ni echt meer de bedoeling om er echt mee gaan te breken heb er geld genoeg in gepompt om m proper te krijgen gaan mijn beestje een beetje ontzien
project RAPTOR 350 eindelijk pics
-
- Quadracer
-
- Quadracer
masterg schreef:Prachtig gedaan die kleur.
Waar kun je ergens van die kleuren vinden?
Veel succes nog met de verdere ombouw
Ga naar een verfmaker en vraag achter candy red special ofzo en die maken u da wel zijn meestal wel kleuren met een onderlaag dees was zilver maar kader is origineel zilver.
Daar ik met een probleem zit met mijn kappen hebben we vanalles zitten uitdokteren.
Het gaat namenlijk over de binnenkant aan de wielen moest ik die gewoon in het wit zetten zou het er ni lang opblijven maar ik dacht er eerst antisteenslag in te spuiten.
Er s op uw kappen zo een fijn randje dat komt in yamahablauw met metalic en zo hebt ge een overgang naar de blauwe binnen kant en moeten die ni gespoten worden
Combinatie rood wit blauw is ver van lelijk en uw binnenkanten zien veel te neig af greetz
-
- Quadracer
-
- Quadracer
- Contacteer:
ziet er al heel goed uit, is een projectje dat zeker één is om te volgen! ga je er eigenlijk mee rijden
greetz
greetz
http://www.qc-xplode.be" onclick="window.open(this.href);return false;
A new quad generation is born !
A new quad generation is born !