Mijn naam is Daniél en ben al enige tijd in het bezit van een PGO buggy, voorheen heb ik een quad gehad, yamaha warrior, maar met tweeling zoontjes van 5j was het uitrijden met d equad wat moeilijk geworden

Nu is het rijden met de buggy zalig en the kids kunnen beide ingeriemd perfect naast me
 toch vond ik de 150cc motor wat slapjes om er de bergen mee te aanschouwen en vooral op wat langere afstanden werd je gewaar dat de 150cc motor kracht te kort kwam, en smeekte bij regelmaat om uit te rusten
  toch vond ik de 150cc motor wat slapjes om er de bergen mee te aanschouwen en vooral op wat langere afstanden werd je gewaar dat de 150cc motor kracht te kort kwam, en smeekte bij regelmaat om uit te rusten  
 Dus winterprojectje begonnen en dan maar een krachtbron van Honda in geplaatst, cbr 600f met 105 pk alles zit nu prima in elkaar en gisteren heb ik d eerste proefrit gemaakt

Er dient me nog enkel de elektrische schakeling te monteren en we kunnen stevige trips aan, en de bergen zullen geen limieten meer kennen

ik heb een foto site met de volledige ombouw kijk maar www.daniel-heylen.magix.net

tot later want ik heb nog verschillende vragen, ik vermoed dat de techniek tussen buggy's en quads niet ver uit elkaar ligt?

zaligen bak
  zaligen bak  

Prachtig projeckt trouwens
  Prachtig projeckt trouwens  

je moet weten dat ik in mijn jonge jaren een 4tal jaar als homologatiepiloot heb gewerkt bij de invoerder SUZUKI te Kontich en al heel wat kracht onder m'n kont heb versleten, remtesten, geluidstesten, acceleraties enz. dus, ik ben aan dit project niet zomaar begonnen als leek
 je moet weten dat ik in mijn jonge jaren een 4tal jaar als homologatiepiloot heb gewerkt bij de invoerder SUZUKI te Kontich en al heel wat kracht onder m'n kont heb versleten, remtesten, geluidstesten, acceleraties enz. dus, ik ben aan dit project niet zomaar begonnen als leek  maar je weet nooit, het goede moment en een zotte bui maakt dit wel eens anders hé, maar zeker dan zonder m'n kids.
 maar je weet nooit, het goede moment en een zotte bui maakt dit wel eens anders hé, maar zeker dan zonder m'n kids.